saltbjörkan Postat 5 december 2008 Dela Postat 5 december 2008 kan bara holla med dom andra "vackert" Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 3 januari 2009 Författare Dela Postat 3 januari 2009 Det var ju förra året man posta något i denna tråd. Karet puttrar på bra nu igen, hade en period med cyano som envisades. Har städat sumpen för att få bort avlagringar och det verkar ha hjälpt lite. Här kommer några bilder som jag tog ovanifrån.Denna lilla blennid på knappt 2 cm är en riktig tuffing. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Väldigt klara färger du har! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Ja jäklar vilka färger. Skitsnyggt.Vad är det på den 4 veckor gamla bilden i mitten som ser ut som två typ rundade bollar som är röda med lite blått i? Till höger om gröna flakmontiporan. Det ser ut som det skulle kunna vara nåt riktigt fint... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Snyggt Bengan !!!Vill se mer bilder !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 3 januari 2009 Författare Dela Postat 3 januari 2009 Väldigt klara färger du har!Färgerna ser klarare ut än vad de är eftersom fotot är taget ovanifrån. Jag kämpar med att försöka få fram mycket klarare på alla koraller. Jag kämpar med en blå precis som du.Ja jäklar vilka färger. Skitsnyggt.Vad är det på den 4 veckor gamla bilden i mitten som ser ut som två typ rundade bollar som är röda med lite blått i? Till höger om gröna flakmontiporan. Det ser ut som det skulle kunna vara nåt riktigt fint...Det är två superman montiporor där den ena är den andre Anders här i Ystad.Snyggt Bengan !!!Vill se mer bilder !!Tackar! Ska se om jag plockar fram kameran igen. Skickade bilder till dig idag på korallen. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Syd Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Fina bilder igen Bengan. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Jo, tack jag fick bilderna !!!Och jag är intresserad av den om du inte ska ha den kvar !!Jag får komma ner och kolla på ditt kar igen. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 3 januari 2009 Författare Dela Postat 3 januari 2009 Tack Syd!Här kommer några bilder till.En acropora som börjat bli blå i topparna.Lite olika knappar jag har i karetMin carpetanemon och en betande eremitEn acropora fragg som jag fick av keyser här på forumet. Nån som vet vad det är för acropora? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Grymt snygga bilder bengan.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 snyggt Bengan.! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Syd Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Vilken härlig bild nr 3, de är fina allihop men trean är wow! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Gillar verkligen carpets!Mycket vackert med macrobilder. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 januari 2009 Dela Postat 3 januari 2009 Snyggt Bengan igen !!!Tycker mig kännan igen Carpet anemonen !!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 11 januari 2009 Författare Dela Postat 11 januari 2009 Eremiten stod och tuffade sig vid rutan, bara synd att jag inte rengjort rutan på ett tag.En flakväxande montipora som ska vara grön. Jag kämpar med att få den grön, men lyckas inte.Min hjärnkorall som är en av favoriterna i karet.En montipora som är den andre Anders i Ystads korall. Den är på semester hos mig.Min tricolor som återigen börjar hämta sig efter dosering av redslime remover.En superman som även den är den andre Anders korall. Den är också på semester. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 11 januari 2009 Dela Postat 11 januari 2009 hej bengan startar du pensionat för koraller o fisk mina e också på semester men min ögonsten blev stulen det e väl ingen risk hos dej ha ha ha ha snygga bilder mvh conny Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 januari 2009 Dela Postat 11 januari 2009 snyggt bengan.. skulle kankse lämna lite fraggar till dig o hmäta dom som kolonier sen någon vecka senare.. mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 11 januari 2009 Dela Postat 11 januari 2009 Snyggt som vanligt Bengan, måste nog ta mig i kragen och åka ner dit och hälsa på nån dag !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 11 januari 2009 Författare Dela Postat 11 januari 2009 hej bengan startar du pensionat för koraller o fisk mina e också på semester men min ögonsten blev stulen det e väl ingen risk hos dej ha ha ha ha snygga bilder mvh connyNej det är ingen risk att jag snor hans koraller. Vilken var det som blev stulen Conny?snyggt bengan.. skulle kankse lämna lite fraggar till dig o hmäta dom som kolonier sen någon vecka senare.. mvh manneJag tycker inte alla mina koraller växer speciellt bra. Jag har några som växer nästan så fort att man kan se det med blotta ögat. Snyggt som vanligt Bengan, måste nog ta mig i kragen och åka ner dit och hälsa på nån dag !!Det e bara att komma ner. Det finns kaffe. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 11 januari 2009 Dela Postat 11 januari 2009 Ett grymt 250 liters kar! fina färger, korallerna ser ut att stormtrivas. Hur många fiskar har du totalt i karet/Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 11 januari 2009 Författare Dela Postat 11 januari 2009 Ett grymt 250 liters kar! fina färger, korallerna ser ut att stormtrivas. Hur många fiskar har du totalt i karet/GustafTackar! De fiskar jag har är1 Palettkirurg2 clowner1 mandarin1 Puellaris1 sixline1 Stonogobiops nematodes (liten goby)2 mycket små blenniderHar funderingar på att göra mig av med alla "stora" fiskar och bara köra gobies. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 januari 2009 Dela Postat 11 januari 2009 ingen dvärgkjesare längre ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 11 januari 2009 Författare Dela Postat 11 januari 2009 Nej, ingen dvärgkejsare finns längre. Den gick bort för en tid sedan av oförklarlig anledning. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 januari 2009 Dela Postat 11 januari 2009 jag har en adress för din palett , om du nu får för dig det..mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 11 januari 2009 Författare Dela Postat 11 januari 2009 jag har en adress för din palett , om du nu får för dig det..mvh manneSka komma ihåg det Manne om det blir aktuellt.Jag pillade lite i karet idag och råkade välta en korall. Det blev till att flytta den. Det var ändå på tiden att den flyttades för den hade nästan växt upp till ytan i karet. Nu står den här... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg