thomas5547 Postat 27 juli 2008 Postat 27 juli 2008 Hade en burk här med doftskivor, som man kunde hänga upp på toaletten.. så det luktar gott..Min förra tjej, läste på burken, och sa att denna borde du inte använda.. Skadligt för vattenlevande organismer.. stod det på burken..Nu undrar jag.. doftljus och sånnt? skadligt? Citera
greger Postat 27 juli 2008 Postat 27 juli 2008 Föga troligt, däremot fönsterputs och andra regöringsmedel, aerosolsprayer hårspray, doft, deo etc.Grannen till Triton, en biluthyrare - lackerade en plåtskada med sprayfärg så det luktade lösningsmedel inne i akvariebutiken, tre stora kejsare dog inom 12timmar vilket knappast var en tillfällighet Citera
Arcticreef Postat 28 juli 2008 Postat 28 juli 2008 Föga troligt, däremot fönsterputs och andra regöringsmedel, aerosolsprayer hårspray, doft, deo etc.Grannen till Triton, en biluthyrare - lackerade en plåtskada med sprayfärg så det luktade lösningsmedel inne i akvariebutiken, tre stora kejsare dog inom 12timmar vilket knappast var en tillfällighetVad händer när du startar upp Astron? Borde kunna ta livet av ett och annat... Citera
Trilobite Postat 28 juli 2008 Postat 28 juli 2008 Ett tips är att städa på toaletten i stället ;-) Citera
greger Postat 28 juli 2008 Postat 28 juli 2008 Vad händer när du startar upp Astron? Borde kunna ta livet av ett och annat...Nope - nuke-powered! Citera
Irene M Postat 28 juli 2008 Postat 28 juli 2008 En kompis till mig målade om fönstren med en oljebaserad färg. Hennes fina mantis dog . Citera
Auditor Postat 29 juli 2008 Postat 29 juli 2008 Föga troligt, däremot fönsterputs och andra regöringsmedel, aerosolsprayer hårspray, doft, deo etc.Grannen till Triton, en biluthyrare - lackerade en plåtskada med sprayfärg så det luktade lösningsmedel inne i akvariebutiken, tre stora kejsare dog inom 12timmar vilket knappast var en tillfällighetSå det är alltså en rätt dålig ide att putsa av rutorna med fönsterputs. Vad skall man annars nyttja för att inte riskera nått? Citera
stigigemla Postat 29 juli 2008 Postat 29 juli 2008 Jag använder och har alltid använt fönsterputs. Men jag har inte spray utan en förrådsflaska som jag häller litet ur på en handduk. Vet man om att fönsterputsen är livsfarlig i vattnet går det ju att vara försiktig. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.