saltbjörkan Postat 29 december 2008 Författare Postat 29 december 2008 ja jag blir nog stor jag med och köper volvo!!!Bor du i närheten av eslöv???haha aa sluta nu holl dej då till din spanska kärra i stället..jess typ en halv mil utanför..brukar du vara här nere i trakterna?
amatören Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Familjen bor i malmö så det är ganska vanligt att man är i trakterna.....besöker lomma då och då.Tänkte ta en raggar tur och se på ett antal kar över en dag eller en helg....runt om i skåne!!
saltbjörkan Postat 29 december 2008 Författare Postat 29 december 2008 låter trevligt..du är välkommen.
saltbjörkan Postat 29 december 2008 Författare Postat 29 december 2008 låter gött ha det fint sålänge
saltbjörkan Postat 29 december 2008 Författare Postat 29 december 2008 nej de missa jag.. tyvär måste ble bättre på att följa med på träfar hehe
saltbjörkan Postat 30 december 2008 Författare Postat 30 december 2008 Riktiga män kör SAAB !!!!HAHA ja men kan ju alltid tycka om ett företag som inte klarar av att stå på sina egna ben..
amatören Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 henke.....i brist på riktiga män så får väl du duga saab.....=Sälj Aset Annars Byt
Guest saltishenke Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Åhhh nog om bilar nu ska inte sno din tråd Marcus men vi ses väll hemma hos Jonas vid träffen ?Och Jonas Raka du elfluffo han ser ju fjollig ut !! ps riktiga män har inte håriga sniglar hehehehehe......
DaTrucka Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 saab.....=Sälj Aset Annars BytJa eller, Swedish Automobile Always Broken.
amatören Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Åhhh nog om bilar nu ska inte sno din tråd Marcus men vi ses väll hemma hos Jonas vid träffen ?Och Jonas Raka du elfluffo han ser ju fjollig ut !! ps riktiga män har inte håriga sniglar hehehehehe......Ha ha ha ha Du är bara avis henke....el fluffo rockar ju fet!!!Sorry för ot men men...
Guest saltishenke Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Ha ha har bara en 9-5 Aero nordic uhr steg3 grabbar det är jag som ser er i min backspegel *L*
amatören Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Ha ha har bara en 9-5 Aero nordic uhr steg3 grabbar det är jag som ser er i min backspegel *L*ja när inte frugan använder den ja!! ha ha ha
Marko Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Kom igen nu pöjkar.. Skoda Octavia kombi med 102 hästar FTW! Golv-lucka modell Flintstones finns som extra tillbehör till passagerarsidan när det är tungt i uppförsbackarna.Var det nån som sa vuxenpoäng?Minns glansdagarna med min Z3C.. ojne vojne.
malm Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 vafan björkafan:D kalla inte min gammla pärla en nudelbil.. den är faktiskt bänkad till 348 fina MOTORHästar NU!!! men jag håller med dig.. BMW Är kvalite och Körglädje, men Japanska sportbilar är 0% kvalite, men extra mycket körglädje den tid som den håller... Är helnöjd med min Bmw, men ska jag ha en sommarbil igen så blir det japansk turbobil.. vad ska du köpa för bil nu då? e46a erl kanske e39a som mig??
amatören Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Fan inte en till...malm....spanskt är receptet...jag lovar dig.
saltbjörkan Postat 31 december 2008 Författare Postat 31 december 2008 haha...men nu är jag faktiskt orolig över min anemone =S mina clown fiskar går på den stenhårt alla tre villket den inte är van vid.dom lyckades strässa den så mycket så att den lossna från sin sten o la sej upponer i sanden.fick riva hala revet precise för att kunna få upp den.. satte den på en sten o nu är clownern på den igen o nu ska jag snart iväg o fira nyår =S tängk om det händer något med den nu när man inte är hemma Ghaaa varför skaffa jag anemon igen.. gå o är dervös helatiden för den att den ska saba hela karet =/ aja kör med mycket aktivt kål nu i fall det skulle hända något i natt.. någon som vill sitta vak i natt?? haha
saltbjörkan Postat 31 december 2008 Författare Postat 31 december 2008 nja känns sådär kul =( aja den är ju inte död men är ju rädd att den kommer göra de ..
amatören Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 jo precis....det är lite giftigt när dom gör det väl?? tråkig händelse idag!
saltbjörkan Postat 31 december 2008 Författare Postat 31 december 2008 jo dom är jude.. är visserligen ingen hjätte stor anemon så förhoppningsviss hadde den inte tatt kål på allt ikaret..men endå
Rekommenderade inlägg