Norgren Postat 13 augusti 2009 Postat 13 augusti 2009 Finns två varianter av dem - de som är döva och de som hör precis ALLT
NephruruS Postat 13 augusti 2009 Författare Postat 13 augusti 2009 Finns två varianter av dem - de som är döva och de som hör precis ALLT Har varit med om bägga delarna innan faktiskt men här tycker dom om mig fast jag för lite liv ibland och att hunden kan skälla till inatten o väcka dem för att hon vaknar av tidningen gör dem ingenting alls så dem gillar mig faktiskt och ska alltid stå o prata en massa skit jämt
stigigemla Postat 13 augusti 2009 Postat 13 augusti 2009 Norgren: Jag har varit med om dem som klarar både och. Döva när man pratar med dem men vaknar mitt i natten och kan inte somna om ifall man spolar toaletten en minut över tio.
PeterGG Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Norgren: Jag har varit med om dem som klarar både och. Döva när man pratar med dem men vaknar mitt i natten och kan inte somna om ifall man spolar toaletten en minut över tio.fint.. då kan man börja undra vart problemet sitter hos dessa människor.. Neph: Honda har sen ett tag tillverkvat riktigt tysta fyrtakts-motor-elverk.. inte som amerikanska bullriga och skakiga maskiner.. dessa brukar finnas att beskåda hos honda-center, där de säljer mc och trädgårdsmaskiner, har inte sett honda bilar där.. kanske inget som man har i sovrummet fortfarande, men det borde väcka lite uppmärksamhet hoss grannarna..
NephruruS Postat 14 augusti 2009 Författare Postat 14 augusti 2009 fint.. då kan man börja undra vart problemet sitter hos dessa människor.. Neph: Honda har sen ett tag tillverkvat riktigt tysta fyrtakts-motor-elverk.. inte som amerikanska bullriga och skakiga maskiner.. dessa brukar finnas att beskåda hos honda-center, där de säljer mc och trädgårdsmaskiner, har inte sett honda bilar där.. kanske inget som man har i sovrummet fortfarande, men det borde väcka lite uppmärksamhet hoss grannarna..Okej låter helt klart värt att kolla upp dessa! akvariet står bredvid balkongen istortsett så har inga problem med att ha det ståendes där när det blir aktuellt =)
-=Mr_B=- Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Norgren: Jag har varit med om dem som klarar både och. Döva när man pratar med dem men vaknar mitt i natten och kan inte somna om ifall man spolar toaletten en minut över tio.fint.. då kan man börja undra vart problemet sitter hos dessa människor..De är ensamma. De sitter ensamma hemma i bostaden med hörapparaten uppskruvad på max, och alla ljudkällor i hemmet avstängda. Så fort de hör någonting, oavsett vad, rings det till hyresvärden / bostadsrättsföreningen och klagas. Detta, och den 20 minuter långa proceduren för att lämna in tipset på fredag eftermiddag är den enda sociala kontakt de har med andra människor.Jag vet inte vilket som är värst, att de inte gör något åt det, eller att omvärlden inte gör något åt det.B!
NephruruS Postat 16 augusti 2009 Författare Postat 16 augusti 2009 Slänger upp ett par bilder.Flyttade runt lite stenar och gav en sten ljus då började det växa upp en massa stjärnpolyper samt en väldigt liten långpolypig sarcophyton.Karet på dagen.Karet på morgonen/kvällen
rickard81 Postat 16 augusti 2009 Postat 16 augusti 2009 Ser bra ut som vanligt, vad har du för kvällsbelysning?
NephruruS Postat 16 augusti 2009 Författare Postat 16 augusti 2009 Ser bra ut som vanligt, vad har du för kvällsbelysning?Tackar 2st t5 1x giesemann aquablue+ 1x giesemann powerchrome midday
NephruruS Postat 18 augusti 2009 Författare Postat 18 augusti 2009 Köpte en stjärna och en heliofungia idag Bilden tagen straxt efter sjösättningen så därför Helion inte ser så rolig ut..glömde bilden
a.nilson Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Ingen liten fungia precis. snygg var den iallafall.
NephruruS Postat 18 augusti 2009 Författare Postat 18 augusti 2009 Ingen liten fungia precis. snygg var den iallafall.Hehe nae den har lite storlek Jo visst är den
alex t Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 Älskar heliofungior... Otroligt vackra och du verkar ha fått riktigt fint ex.! Dessutom enorm!
NephruruS Postat 19 augusti 2009 Författare Postat 19 augusti 2009 Älskar heliofungior... Otroligt vackra och du verkar ha fått riktigt fint ex.! Dessutom enorm! Ja heliofungior är läckra som attan ska bli kul o se hur den ser ut framåt eftermiddagen/kvällen när den blåst upp sig lite Ja den är ganska enorm faktiskt, själva "plattan" är stor som en cdskiva.Snygg heliofungia! Yeah va tvungen o få i lite rosa kände jag och då tyckte jag att en heliofungia vore passande.
NephruruS Postat 19 augusti 2009 Författare Postat 19 augusti 2009 Nu vet jag vart båda mina pistolräkor har sina hålor så passade på att ta ett kort på den ena i samband med att jag gav den lite mat.Tyvärr så är dem rätt skygga och svårfotade..
Ragman Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 hade en likadan helofungia, tyvärr så ville den inte leva i mitt kar men snygg var den iaf
NephruruS Postat 19 augusti 2009 Författare Postat 19 augusti 2009 hade en likadan helofungia, tyvärr så ville den inte leva i mitt kar men snygg var den iafTrist, någon aning om varför?
Ragman Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 nope ingen aning alls. kommer inte ihåg om det var en svår korall ?hade 1 annan fungia men den klarade sig inte den heller
Benighted Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 nope ingen aning alls. kommer inte ihåg om det var en svår korall ?hade 1 annan fungia men den klarade sig inte den hellerHeliofungia räknas precis som du säger ibland som en svår korall, dom brukar klara sig en tid för att sen antingen svälta ihjäl eller få bakterieinfektioner (brown jelly m.m.) min dog av bakterieinfektion efter att en sten "repade/punkterade" dess hud.
NephruruS Postat 19 augusti 2009 Författare Postat 19 augusti 2009 Lite bilder En blå acropora som var helt brun för lite mer än en månad sedan.En staghorn som var nästan svart när jag fick hem den som håller på att färga om Acropora tricolorKnapparGonioporaHeliofungiaJaponicusFullt Helbild
Ricke Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 Ser ju kanon ut!! Tycker bara att helbilderna blir lite dimmiga.
NephruruS Postat 19 augusti 2009 Författare Postat 19 augusti 2009 Ser ju kanon ut!! Tycker bara att helbilderna blir lite dimmiga.Tack jo mobilen tar inte så bra helbilder tyvärr =/
NephruruS Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 Börjar bli nöjd med karet vill dock ha en bättre kamera.. '
Rekommenderade inlägg