Jaken Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Så här ser det ut när man står utanför mig och spanar upp. Gissa var det bor en saltvattensakvarist...Fyll gärna på med bilder på hur era hus/lägenheter ser ut från utsidan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 En lite slarvig bild i all hast. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Ha ha ha, kul tråd det här kan bli. Det är ganska svårt att smyga med vår hobby, det lyser ju rätt bra.Vet att endel trott att vi jämnt hade vår tv på när mitt kar va igång. Nu har jag ju karet med blåljus i källaren och då va de någon som trodde det va solarium där har jag fått höra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Haha Blir lätt o hitta hem till dig i vinter Jakob. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Så här ser det ut när man står utanför mig och spanar upp.Tänk så mycket bättre du kunnat bo i Karlstad Jakob... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 28 september 2009 Dela Postat 28 september 2009 Väntar på att polisen skall komma och fråga vad det är jag odlar:snurrig:/Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 28 september 2009 Dela Postat 28 september 2009 Väntar på att polisen skall komma och fråga vad det är jag odlar:snurrig:[ATTACH]37590[/ATTACH]/JohanVadå, du odlar ju koraller, eller...........? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 28 september 2009 Dela Postat 28 september 2009 Vadå, du odlar ju koraller, eller...........?Eller någon konstig svamp-ciggar-/Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 22 november 2011 Dela Postat 22 november 2011 Väcker liv i tråden då många av de personer jag träffar ute på byn undrat vad jag har där hemma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 22 november 2011 Dela Postat 22 november 2011 Haha, klockrent Ricke! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 22 november 2011 Dela Postat 22 november 2011 Försökte få en utifrån gatan i regenet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ove.P Postat 22 november 2011 Dela Postat 22 november 2011 Väntar på att polisen skall komma och fråga vad det är jag odlar:snurrig:[ATTACH]37590[/ATTACH]/JohanLäs denna tråden http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=62637&page=2 blir intressant från inlägg 23 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Awa86 Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Läs denna tråden http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=62637&page=2 blir intressant från inlägg 23 Hehe ska nog undvika att ha fönstren övertäckta, ingen av grannarna i byn har frågat vad vi håller på med men de har säkert sina idéer. Fast i juletider tror väll folk att man har dålig smak vad gäller julbelysning. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rohme Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Läs denna tråden http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=62637&page=2 blir intressant från inlägg 23Det är min tråd! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 haha synd att jag inte tog bilder innan när jag hade mina 20kk Metalhalogener var tydligen skvallret bland tanterna som bodde nära vad jag hade hemma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Misstänker genom ljuset att det bor en saltvattensakvarist i fruängen i Sthlm:) finns du här kanske? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 3 januari 2013 Författare Dela Postat 3 januari 2013 Efter att ha provat ganska många olika blårör över åren måste jag nog säga att Fauna Marines nya Ultra Blue rör verkligen faller i min smak, en ny personlig blå-rörsfavorit.Efter att ha bytt till två nya Fauna Marine Royal blue-rör passar vår lägenhet verkligen in i närområdet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 3 januari 2013 Dela Postat 3 januari 2013 Jaken är det flera lokaler på din gata som har konstig belysning?Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 3 januari 2013 Dela Postat 3 januari 2013 Jaken är det flera lokaler på din gata som har konstig belysning?PatrikVarför så blygsam Patrik - du brukar väl ha koll på exakt vilka som har konstig belysning i det området Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 3 januari 2013 Dela Postat 3 januari 2013 Kul tråd!! Ska bara komma ihåg att gå ut och fota.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 3 januari 2013 Dela Postat 3 januari 2013 Varför så blygsam Patrik - du brukar väl ha koll på exakt vilka som har konstig belysning i det området Brandstation på Jakens gata har blåljus på bilarna vet du några andra lokaler?Jag har ju jobbat där när brandstation byggdes ut för ca 20 år sedan men då hette inte brandchefen Greger iaf.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 4 januari 2013 Dela Postat 4 januari 2013 Har mitt akvarie i hallen. Blir en rätt läcker inramning av entren på kvällarna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kvalle Postat 5 januari 2013 Dela Postat 5 januari 2013 lustig hobby man håller på med..sprider ljus och funderingar till grannarna. igentligen helt perfekt för att odla samtidigt;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kvalle Postat 5 januari 2013 Dela Postat 5 januari 2013 tänker alltid på denna när man ser ljusa lägenheter;)spec ruta 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MartinForsström Postat 5 januari 2013 Dela Postat 5 januari 2013 Såhär ser det ut när folk går förbi hemma hos mig. Det är ju tur att man bor på bottenplan så folk får något att undra över. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.