freddi36 Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Men har du ingen blåtand på mobilen då? Eller man kan inte blåtanda till mobil, bara dator från rampen? Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Men har du ingen blåtand på mobilen då? Eller man kan inte blåtanda till mobil, bara dator från rampen?Tror inte man kan använda varken iphonen eller paddan som blåtandslänk mellan rampen o datorn.. O någon app finns inte..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Fredrik.g Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Funkar det inte att ladda ner styrning till iOS från deras sida manne? Ska ju gå att köra från padden.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citera
freddi36 Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Tror inte man kan använda varken iphonen eller paddan som blåtandslänk mellan rampen o datorn.. O någon app finns inte..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkInte så jag menade, utan, går det inte att styra rampen via mobilen över blåtand?Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Såhär ser det ut på min modell, plexiglas som täcker T5orna. Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Funkar det inte att ladda ner styrning till iOS från deras sida manne? Ska ju gå att köra från padden.Sent from my GT-I9100 using TapatalkSkulle det inte finnas en app i AppStore då !? Hittar inget på deras sida heller.. Hjälp om det finns..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Så du skaffade också en Beställd sen några veckor.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Felix.W Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Jag fick inte heller några skyddsglas till T5orna. Man kan köpa till upphägning.Använd en extern blåtand. Det står i manualen att dom ger starkare signaler.Köpte min för 100kr på webhallen. android versionen är inte uppdaterad.Jag har den den har vita LED inställningar... Är nog för R2. Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Såhär ser det ut på min modell, plexiglas som täcker T5orna.Du missade nog bilden.. Min har inget skydd alls.. Var bara att trycka i rören direkt.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Jag fick inte heller några skyddsglas till T5orna. Man kan köpa till upphägning.Använd en extern blåtand. Det står i manualen att dom ger starkare signaler.Köpte min för 100kr på webhallen.Ska fixa en blåtands mojäng till den där pc flippfloppen.. , verkar ju inte ha några alternativ.. En IPad app i dagens tekniksamhälle vore inte omöjligt alls kan jag tycka.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Inte så jag menade, utan, går det inte att styra rampen via mobilen över blåtand?Sent from my Xperia Z1 using TapatalkDå borde man behöva något till mobilen i mjukvaruväg..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Felix.W Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Ska fixa en blåtands mojäng till den där pc flippfloppen.. , verkar ju inte ha några alternativ.. En IPad app i dagens tekniksamhälle vore inte omöjligt alls kan jag tycka.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkUSB blåtand har jag. sticker bara ut 5mm Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 USB blåtand har jag. sticker bara ut 5mmFinns inga mansdagis här i stan som har dessa prylar, trist nog.. Men förstår vad du menar.. Tror det får bli typ Netonnet eller dylikt omgående, fast i morgon är det ju en sådan tråkig;) super röd dag..Googlat lite o där finns lite klagomål på vad som funkar i blåtands väg o inte.. Vill inte köpa en som inte "passar" PS rampen.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Fredrik.g Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Skulle det inte finnas en app i AppStore då !? Hittar inget på deras sida heller.. Hjälp om det finns..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkHittade länkar innan till galaxy och tablets men de länkarna är helt döda tyvärr. Kostigt att de inte utvecklat till mobil och paddor.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Plexiglas skiva på båda som man skjuter in från sidan! Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Hittade länkar innan till galaxy och tablets men de länkarna är helt döda tyvärr. Kostigt att de inte utvecklat till mobil och paddor.Sent from my GT-I9100 using TapatalkBorde vara ganska hög prioritering på att skapa android/appleskrutt app så användarna kan använda sina plattor.. Hade varit ett klart plus för PS.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Plexiglas skiva på båda som man skjuter in från sidan!Jag kollade min ramp... Jag har samma utgångs spår på ena sidan.. Dock inga plexiglas i lådan...Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Har provat både Galaxy tab och iPad, galaxyn fick jag ner programmet på, men det funkade inget vidare så det fick bli en usb bluetooth och det funkar suveränt, datorns bluetooth funkade inget vidare! Citera
osby0479 Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Jag kollade min ramp... Jag har samma utgångs spår på ena sidan.. Dock inga plexiglas i lådan...Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkSniket, går ju fixa rätt så lätt om man får tag i lite plexiglas, men som sagt det skulle ju följt med!! Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Sniket, går ju fixa rätt så lätt om man får tag i lite plexiglas, men som sagt det skulle ju följt med!!Känns som någon på PS sovit bort ev plexi på min då... Om det nu ska vara med.. Spåret i sidan finns ju..Slängt iväg en frågan till hans..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Känns som någon på PS sovit bort ev plexi på min då... Om det nu ska vara med.. Spåret i sidan finns ju..Slängt iväg en frågan till hans..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkKlart det ska vara med, någon form av skydd vill man ju ha!! Citera
_Manne_ Postat 5 januari 2014 Författare Postat 5 januari 2014 Klart det ska vara med, någon form av skydd vill man ju ha!!Kollar man KZ T5 ramper så sitter där åtminstone en bit för kontakterna i var ände men nästan hela röret är ju fritt för stänk...Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Yodelking Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 App till Iphone/Ipad har de inte lyckats med, då Apple har spärrat en sak som behövs (kommer inte ihåg vad).Däremot så kan man i framtiden uppgradera datorn i rampen från v2 till v3, då har den Wifi-stöd och kommer då kunna styras från Ipad. Citera
_Manne_ Postat 6 januari 2014 Författare Postat 6 januari 2014 App till Iphone/Ipad har de inte lyckats med, då Apple har spärrat en sak som behövs (kommer inte ihåg vad).Däremot så kan man i framtiden uppgradera datorn i rampen från v2 till v3, då har den Wifi-stöd och kommer då kunna styras från Ipad.Tiden får väl utvisa hur det går med en app.. Känns hemskt lustigt att Apple skulle bromsa utveckligen på en app av någon anledning utöver Ren säkerhet av något slag..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.