Gå till innehåll

Manne's 230L Kub.


_Manne_

Rekommenderade inlägg

Men har du ingen blåtand på mobilen då? Eller man kan inte blåtanda till mobil, bara dator från rampen?

Tror inte man kan använda varken iphonen eller paddan som blåtandslänk mellan rampen o datorn.. O någon app finns inte..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte man kan använda varken iphonen eller paddan som blåtandslänk mellan rampen o datorn.. O någon app finns inte..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Inte så jag menade, utan, går det inte att styra rampen via mobilen över blåtand?

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar det inte att ladda ner styrning till iOS från deras sida manne? Ska ju gå att köra från padden.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skulle det inte finnas en app i AppStore då !? Hittar inget på deras sida heller.. Hjälp om det finns..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick inte heller några skyddsglas till T5orna. Man kan köpa till upphägning.

Använd en extern blåtand. Det står i manualen att dom ger starkare signaler.

Köpte min för 100kr på webhallen. android versionen är inte uppdaterad.

Jag har den den har vita LED inställningar... Är nog för R2.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick inte heller några skyddsglas till T5orna. Man kan köpa till upphägning.

Använd en extern blåtand. Det står i manualen att dom ger starkare signaler.

Köpte min för 100kr på webhallen.

Ska fixa en blåtands mojäng till den där pc flippfloppen.. , verkar ju inte ha några alternativ..

En IPad app i dagens tekniksamhälle vore inte omöjligt alls kan jag tycka..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

USB blåtand har jag. sticker bara ut 5mm

Finns inga mansdagis här i stan som har dessa prylar, trist nog.. Men förstår vad du menar.. Tror det får bli typ Netonnet eller dylikt omgående, fast i morgon är det ju en sådan tråkig;) super röd dag..

Googlat lite o där finns lite klagomål på vad som funkar i blåtands väg o inte.. Vill inte köpa en som inte "passar" PS rampen.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det inte finnas en app i AppStore då !? Hittar inget på deras sida heller.. Hjälp om det finns..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Hittade länkar innan till galaxy och tablets men de länkarna är helt döda tyvärr. Kostigt att de inte utvecklat till mobil och paddor.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade länkar innan till galaxy och tablets men de länkarna är helt döda tyvärr. Kostigt att de inte utvecklat till mobil och paddor.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Borde vara ganska hög prioritering på att skapa android/appleskrutt app så användarna kan använda sina plattor.. Hade varit ett klart plus för PS..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sniket, går ju fixa rätt så lätt om man får tag i lite plexiglas, men som sagt det skulle ju följt med!!

Känns som någon på PS sovit bort ev plexi på min då... Om det nu ska vara med.. Spåret i sidan finns ju..

Slängt iväg en frågan till hans..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

App till Iphone/Ipad har de inte lyckats med, då Apple har spärrat en sak som behövs (kommer inte ihåg vad).

Däremot så kan man i framtiden uppgradera datorn i rampen från v2 till v3, då har den Wifi-stöd och kommer då kunna styras från Ipad.

Tiden får väl utvisa hur det går med en app.. Känns hemskt lustigt att Apple skulle bromsa utveckligen på en app av någon anledning utöver Ren säkerhet av något slag..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...