Gå till innehåll

Nyinlagd annons kommer inte med bland nya inlägg?


Rekommenderade inlägg

  • 2 månader senare...

Moderator syns inte, vanliga användare gör. Jag tycker det är en tydlig hint om att ni inte ska nyttja forumet för att sälja mutorna ni får för att se mellan fingrarna med vissa medlemmars, uh, mindre passande inlägg...

(BTW, skummar pumpen du hittat i brevlådan i morn bitti är värd mist en tusing, så den här gången får du allt låta mitt inlägg ligga kvar ett par dagar i alal fall...)

Eh... Eller nått.

Jag undrar om det inte är just moderatorstatusen som spökar. Peta till killen som är en fena på forumet. Han borde lösa det en gång för alla kan man tycka.

;- )

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För min del kvittar det om det är min eller någon annans annons, jag tycker de ska synas så man har en chans att göra en bra affär utan att behöva och kolla igenom själva annons-delen, det är ju det som är så bra med det systemet vi har nu, man ser ju direkt när någon lägger in en annons!

Har man då en RSS-läsare så kan man få upp det utan att vara inloggad på guiden också.

(Om man sitter framför datorn då.)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så här är det väl för alla? Forumet tar av någon anledning bort de inlägg man läst (dvs även de man själv skrivit) från listan med "nya inlägg". Om man skall se inlägg man själv skrivit (innan någon svarat på dem) brukar jag behöva välja "Dagens inlägg" under snabblänkar i menyn.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan inte ha med det att göra heller eftersom det inte finns någon koll på om man tittat på en annons, den försvinner inte från "nya inlägg" bara för att man tittat på den. Sen kan jag tillägga att inte heller jag såg Laggemans annons bland nya inlägg.

Sen ett tips om hur du använder dagens inlägg, det finns även en meny i den övre blåa raden som heter "nya inlägg" där man kan välja inte bara dagens inlägg utan bland annat alla inlägg senaste timmen, dagen eller veckan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, eftersom han inte hört av sig (än), så är det inte så troligt.

Nä, jag tror helt enkelt att jag ska testa igen lite senare och se om det blir samma resultat då. Jag har ju lagt in annonser emellan dessa två som inte blivit registrerade som har gått utan bekymmer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag missade en annons på detta viset. Jag var intresserad av att köpa en pryl och väntade på att det skulle dyka upp en annons någon gång. Sedan läste jag i en tråd där man pratade om just en sådan pryl och att den hade annonserats här på SVG. Mycket riktigt fanns annonsen men den visades aldrig som ett nytt inlägg.

Så problemet som beskrivs har funnits ett tag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Med andra ord har detta hänt för fler personer. Det hade varit intressant att veta varför inte alla annonser kommer in bland nya inlägg, om det har något att göra med vilken tidpunkt man lägger in annonsen eller om det har något att göra med användarrättigheter eller något sådant. Mysko är det iaf.

Testade idag igen att lägga om annonsen, men det är fortfarande samma visa. Ska testa igen på måndag på jobb-datorn.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu blev det lite mystiskt här. Såg just en annons som jag kikade in på, då visades den helt konstigt, som ett vanligt inlägg ungefär, och när jag sen klickar på nya inlägg, så är denna annonsen inte med längre. Vad kan ha hänt med denna?

post-1377-14468919751474_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...