thomas5547 Postat 28 juni 2009 Dela Postat 28 juni 2009 Det är jättesnyggt.. sätt gärna in fler bilder här! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 11 juli 2009 Författare Dela Postat 11 juli 2009 En ny kung i karet... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 11 juli 2009 Dela Postat 11 juli 2009 En av två kejsare jag vill ha så småningom i mitt kar. Snygg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniel N Postat 11 juli 2009 Dela Postat 11 juli 2009 Den var inte dum den. Bara den sköter sig, annars kan den få bo hos mej . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 11 juli 2009 Författare Dela Postat 11 juli 2009 Tillhör ju inte de minsta direkt, men jag hoppas det kommer att fungera i mitt kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 21 september 2009 Författare Dela Postat 21 september 2009 Testade ta lite bilder med blixt. Inte så färgfullt, men skärpan blir bättre. Svårt att få djupet i karet på bilderna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Prova annars utan blixt men med stativ och själutlösare på kameran. Fiskarna blir suddiga men koraller blir skarpa och bättre färger än om man fotograderar med blixt rakt framifrån. Bäst blir det förstås med en lös blixt (uppifrån). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 3 januari 2010 Författare Dela Postat 3 januari 2010 Lite nya bilder för december 2009. Karet har nu varit igång i ca. 3 år. Dock plats till många fler koraller vilket är kul. Är det någon som är sugen på att fragga och har något koraller som jag ej har i min lilla odling är ni alltid väkomna att höra av er. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 3 januari 2010 Dela Postat 3 januari 2010 Fint akvarium Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 3 januari 2010 Dela Postat 3 januari 2010 Det har verkligen tagit sig fint med tiden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 4 januari 2010 Dela Postat 4 januari 2010 Kanonfint kar!! En förebild för många av oss.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 4 januari 2010 Dela Postat 4 januari 2010 kan bara holla med.. ser vackert ut skulle kanke komma hem till dej och byta fraggar =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 5 januari 2010 Dela Postat 5 januari 2010 Hej MarcusDet har vekligen blivit fint. Växt på bra sen jag var hos dig sist. Grattis/Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 6 januari 2010 Författare Dela Postat 6 januari 2010 Hej MarcusDet har vekligen blivit fint. Växt på bra sen jag var hos dig sist. Grattis/JohanTack, ja det växer på rätt bra nu. Kunde kanske träffas en dag. Hade varit kul att se ditt igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 7 april 2010 Dela Postat 7 april 2010 Hej MarcusNu var det längesen. Får snart vara seriösa och träffas.Sitter här och funderar på sommaren och dess problem. Vilken kylare har du?/Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 24 maj 2010 Författare Dela Postat 24 maj 2010 Hej MarcusNu var det längesen. Får snart vara seriösa och träffas.Sitter här och funderar på sommaren och dess problem. Vilken kylare har du?/JohanJo, det kan vi väl se till att planera. Jag kör med AquaMedic Titan 2000. Fungerar väldigt fint. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 26 juli 2010 Författare Dela Postat 26 juli 2010 Hej!Har fått tummer ur och lagt upp lite nya bilder. Vad har hänt sedan sist? Jo, har haft det lite körigt med vissa koraller (STN) och bestämde mig för att göra ett 50 % vatten byte. Detta gjorde susen. Dock så strök mina hystrix och seritopora med på kuppen. Har börjat tilsätta jod, K-balance + B-balance. Har fått för mig att koraller verkar gilla detta. Men tiden får visa på lite längre sikt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 26 juli 2010 Dela Postat 26 juli 2010 Jävlar! detta måste vara ett av dom snyggare karen jag sett alltså!, allt hade en sån bra balans med färg, å en riktigt fin mix av korall och fisk. 11/10 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 26 juli 2010 Dela Postat 26 juli 2010 Riktigt snyggt. Gillar dina anthias skarpt. Vilken hysterix var det som strök med? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 27 juli 2010 Dela Postat 27 juli 2010 Det blir bara snyggare och snyggare detta karet! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 27 juli 2010 Dela Postat 27 juli 2010 Fantastiskt fint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus S Postat 8 augusti 2010 Författare Dela Postat 8 augusti 2010 Kul att ni gillar burken! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 25 augusti 2010 Dela Postat 25 augusti 2010 Din burk blir bara bättre och bättre! Kul att följa detta. Ursäkta mitt ordval: men det ser riktigt jävla snyggt ut.... Keep up the good work! //Gustaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 25 augusti 2010 Dela Postat 25 augusti 2010 Din burk blir bara bättre och bättre! Kul att följa detta. Ursäkta mitt ordval: men det ser riktigt jävla snyggt ut.... Keep up the good work! //GustafHåller med Gustav!!!Årets burk enligt mitt tycke!//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nickej54 Postat 28 augusti 2010 Dela Postat 28 augusti 2010 Riktigt fint!!Gärna mer bilder + teknikbilder, det gillar vi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.