Laggeman Postat 21 september 2013 Dela Postat 21 september 2013 27000 visningar. Bilderna talar sitt tydliga språk! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 21 september 2013 Författare Dela Postat 21 september 2013 oj... det var som attans... Gjorde ett 120 liters vattenbyte idag och sög ut ca 1 liter sand i min utrotning av sand. Jag kommer fortsätta med detta var vecka är min tanke tills botten är ren. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 22 september 2013 Författare Dela Postat 22 september 2013 Tyckte det börja bli lite för mkt bråte i förrådet där jag har mina akv grejer.... Har slängt massa flaskor redan men hitta dessa nerstoppade bland påsar och tomma hinkar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 22 september 2013 Dela Postat 22 september 2013 Huvaligen,,,,där står några tusenlappar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 22 september 2013 Författare Dela Postat 22 september 2013 Musslan mår fortfarande prima och man fascineras än alla färger som skimrar i den.Svårt att se men den är gul-guld färgad runt prickarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 september 2013 Dela Postat 22 september 2013 Ganska många "små blå".. Kan bara hålla med.. En rejäl slant Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 22 september 2013 Författare Dela Postat 22 september 2013 Jo det är en del men jag har snålat på tillsatser några gånger och det kostar ofta mer än att hälla i dom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 22 september 2013 Dela Postat 22 september 2013 Tyckte det börja bli lite för mkt bråte i förrådet där jag har mina akv grejer.... Har slängt massa flaskor redan men hitta dessa nerstoppade bland påsar och tomma hinkar.Inget jämnfört med vad jag hade innan jag började sälja av Räknade zeovit produkter för över 6000kr nypris Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 24 september 2013 Författare Dela Postat 24 september 2013 (ändrat) Tog en bild på min blåa millepora som blev någolunda rättvis.Tog upp en sten med en modell stor acropora där en behövde flyttas för att den skuggades för mkt.Handen är där för att man lättare förstår storleken. Ändrat 24 september 2013 av Andreas N Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Jäklar. Schysst storlek! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Mäktigt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 24 september 2013 Författare Dela Postat 24 september 2013 Kollar man i inlägg från 2011 06 14 inlägg 106 i tråden bild 5. där är den nyinköpt och bara 4cm liten.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Wooow, det där är vad man kan kalla tillväxt riktigt bra jobbat! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Måste bara säga att du har ett väldigt fint akvarium Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 24 september 2013 Författare Dela Postat 24 september 2013 Blir finare om du kan komma på besök en dag och ta med lite knappar Det var ett tag sedan senast hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Blir finare om du kan komma på besök en dag och ta med lite knappar Det var ett tag sedan senast heheDå får vi väl lösa det då. Roligt att jag ev kan bidra med något Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 24 september 2013 Författare Dela Postat 24 september 2013 Näää var fel.... Den gröna korallen inköptes 2011-08-14 och är den andra korallen i inlägg 125. Det som är lustigt är att den andra korallen (Bild 1 i samma inlägg 125)jag köpte samma dag och var större vid inköpstillfället nu dryga 2 år senare bara är 1/3del så stor.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Mäktigt.Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Nu snackar vi tillväxt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Inte dåligt..Synd att du bor så långt borta. Hade gärna tagit ett par fraggpinnar av dej Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 25 september 2013 Författare Dela Postat 25 september 2013 Se till att komma på träffen i göteb på sjöfartsmuséet den 20de okt då. Jag kommer ta med koraller dit för den som bokar endast. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Det kan jag tyvärr inte , men jag ska till Larrys träff om du ska dit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Jag går i funderingar på att starta med zeovit metoden i mitt akvarie. Är det dömmt att misslyckas eller kan man lyckas i ett kar som gått med andra system i över 4 år.Jag tänkte starta med att få grepp om hur allt funkar. Jag har en KZ reaktor small där jag får plats med 2 liter sten. Sedan blir det väl Z -start 3 ,zeo food och zeobac. kör ju redan nu kol konstant i reaktor. vad mer för zeo preparat skall jag ha för o hålla det lagom i uppstart? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 28 september 2013 Författare Dela Postat 28 september 2013 Knäppte ett par bilder på min blåa hyacinthus samt en på ett par andra snygga acropora. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 29 september 2013 Dela Postat 29 september 2013 så klart du ska köra zeo! lite sten, sen är det bara att tuta och köar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.