Gå till innehåll

Funderingar på träff i Jönköpings Län


Genne

Rekommenderade inlägg

Jag hade också tänkt mig ett besök. Jag kör gärna egen bil, så är det någon som vill åka med från Växjö så är det ok. Jag har en stor bil med gott om plats. Dock kan det inte bli hur sent som helst, jag måste vara hemma i hyfsad tid.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 140
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Om Pär kör från växjö kan han ju få med sej 3-4 pers därifrån? Möjligtvis behöver jag ju då inte köra om Växjö? Men det börjar bli dax o veta hur vi ska göra... De från växjö är väl nu då, stig+Hans+Pär som har skrivigt här. man skulle ju till och med kunna göra som så att jag kör till växjö o sedan åker jag oxå med dej pär så blir vi en full bil?

jag vill med vara hemma någorlunda i tid ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om Pär kör från växjö kan han ju få med sej 3-4 pers därifrån? Möjligtvis behöver jag ju då inte köra om Växjö? Men det börjar bli dax o veta hur vi ska göra... De från växjö är väl nu då, stig+Hans+Pär som har skrivigt här. man skulle ju till och med kunna göra som så att jag kör till växjö o sedan åker jag oxå med dej pär så blir vi en full bil?jag vill med vara hemma någorlunda i tid ;)
Du kan gärna åka med mig. Det ska nog inte vara mer än fyra i bilen eftersom jag har en bakhjulsdriven bil. Det är ingen höjdare att sitta vid kardantunneln.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Glenn

Jag siktar att åka från Götet tidigt för att hinna med ditt kar på vägen ner. Det innebär att jag försöker vara nere i Vaggeryd vid kring 10 ungefär. Du som har erfarenhet av det - hur lång tid tar det från mig till dig?

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Det kan bli så att ja också kör så att är det fullt i din bil Pär så kan ja om ta några i min, men tyvärr vet ja inte det förrän regeringsförhandlingen är klar:)

Hoppas att det blir klart i kväll, har hört att vitt vin o räkor ska hjälpa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Larry om du ska med är det ju bättre att du tar min plats, så kan jag köra direkt till samuel o åka med han sen vidare, så behöver vi inte ta mer bilar än nödvändigt (Måste ju tänka på våra korallrev ;) ).

Men som sagt vill helst veta det fredag kväll senast så jag vet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Glenn

Jag siktar att åka från Götet tidigt för att hinna med ditt kar på vägen ner. Det innebär att jag försöker vara nere i Vaggeryd vid kring 10 ungefär. Du som har erfarenhet av det - hur lång tid tar det från mig till dig?

MVH Lasse

C:a 2,5 timmar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett nitratfilter från aquacare som jag inte använder, och som jag tänkte jag kan ta med till träffen om nån är intresserad.. Ursprungligen tänkt för svavelkulor, men antar att det funkar för biopellets eller fosfatremover också..

Sent from my iPhone using Tapatalk

post-2568-14468922751102_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Larry om du ska med är det ju bättre att du tar min plats, så kan jag köra direkt till samuel o åka med han sen vidare, så behöver vi inte ta mer bilar än nödvändigt (Måste ju tänka på våra korallrev ;) ).

Men som sagt vill helst veta det fredag kväll senast så jag vet.

Supertack Rickard, ja återkommer senast i morgon med ett klart besked.

Hoppas att det är ok att ja (ev) kommer in så här i elfte timmen.

Ja tycker inte om att vara luddig men livet pussel måste ibland läggas rätt sent.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Supertack Rickard, ja återkommer senast i morgon med ett klart besked.

Hoppas att det är ok att ja (ev) kommer in så här i elfte timmen.

Ja tycker inte om att vara luddig men livet pussel måste ibland läggas rätt sent.

Lugnt du får fixa en fragg till mej sen när ditt växt till sej :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...