PärS Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Jag hade också tänkt mig ett besök. Jag kör gärna egen bil, så är det någon som vill åka med från Växjö så är det ok. Jag har en stor bil med gott om plats. Dock kan det inte bli hur sent som helst, jag måste vara hemma i hyfsad tid. Citera
Genne Postat 29 augusti 2011 Författare Postat 29 augusti 2011 Min belysning går igång kl 10.30 Citera
Ricke Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Om Pär kör från växjö kan han ju få med sej 3-4 pers därifrån? Möjligtvis behöver jag ju då inte köra om Växjö? Men det börjar bli dax o veta hur vi ska göra... De från växjö är väl nu då, stig+Hans+Pär som har skrivigt här. man skulle ju till och med kunna göra som så att jag kör till växjö o sedan åker jag oxå med dej pär så blir vi en full bil?jag vill med vara hemma någorlunda i tid Citera
Dykaren Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Var Jimmy sugen på att följa med?Jag har troligen tillgång till bil om det skulle behövas... Citera
stigigemla Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Jimmy är hundvakt men han skulle försöka byta helg. Så han vet inte ännu. Citera
PärS Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Om Pär kör från växjö kan han ju få med sej 3-4 pers därifrån? Möjligtvis behöver jag ju då inte köra om Växjö? Men det börjar bli dax o veta hur vi ska göra... De från växjö är väl nu då, stig+Hans+Pär som har skrivigt här. man skulle ju till och med kunna göra som så att jag kör till växjö o sedan åker jag oxå med dej pär så blir vi en full bil?jag vill med vara hemma någorlunda i tid Du kan gärna åka med mig. Det ska nog inte vara mer än fyra i bilen eftersom jag har en bakhjulsdriven bil. Det är ingen höjdare att sitta vid kardantunneln. Citera
Ricke Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Men då kan vi ju göra så att vi åker med dej Pär iallafall jag... Hur tidigt orkar du åka? Om Hans o stig ska åka med så blir vi 4st. Citera
PärS Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Jag åker gärna tidigt, har inget planerat innan. Citera
ballsam Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Pär & Co.. Kör ni över centralorten (vrigstad)?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 31 augusti 2011 Författare Postat 31 augusti 2011 Ni som tänkt att passera mig på vägen till Gnosjö vet ni ugnefär när ni kommer förbi? Citera
Lasse Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Hej GlennJag siktar att åka från Götet tidigt för att hinna med ditt kar på vägen ner. Det innebär att jag försöker vara nere i Vaggeryd vid kring 10 ungefär. Du som har erfarenhet av det - hur lång tid tar det från mig till dig?MVH Lasse Citera
PärS Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Ja då verkar det som om bilen är full.Vad tycker ni, ska vi ta en sväng runt Samuel också, och vilken tid blir lagom? Citera
Dykaren Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Jag hälsar gärna på hos Samuel men jag är flexibel både vad det gäller rutt och tider. Citera
Ricke Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 jag hade tänkt ta samuel o glenn innan om jag kört själv, nu får jag väl bara följa med o se vart vi åker Jag kan vara i växjö vid 09.15 ungefär är det för tidigt? Citera
LN21 Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Hej!Det kan bli så att ja också kör så att är det fullt i din bil Pär så kan ja om ta några i min, men tyvärr vet ja inte det förrän regeringsförhandlingen är klar:)Hoppas att det blir klart i kväll, har hört att vitt vin o räkor ska hjälpa. Citera
Ricke Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Larry om du ska med är det ju bättre att du tar min plats, så kan jag köra direkt till samuel o åka med han sen vidare, så behöver vi inte ta mer bilar än nödvändigt (Måste ju tänka på våra korallrev ).Men som sagt vill helst veta det fredag kväll senast så jag vet. Citera
Genne Postat 31 augusti 2011 Författare Postat 31 augusti 2011 Hej GlennJag siktar att åka från Götet tidigt för att hinna med ditt kar på vägen ner. Det innebär att jag försöker vara nere i Vaggeryd vid kring 10 ungefär. Du som har erfarenhet av det - hur lång tid tar det från mig till dig?MVH LasseC:a 2,5 timmar Citera
ballsam Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Har ett nitratfilter från aquacare som jag inte använder, och som jag tänkte jag kan ta med till träffen om nån är intresserad.. Ursprungligen tänkt för svavelkulor, men antar att det funkar för biopellets eller fosfatremover också..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Larry om du ska med är det ju bättre att du tar min plats, så kan jag köra direkt till samuel o åka med han sen vidare, så behöver vi inte ta mer bilar än nödvändigt (Måste ju tänka på våra korallrev ).Men som sagt vill helst veta det fredag kväll senast så jag vet.Supertack Rickard, ja återkommer senast i morgon med ett klart besked.Hoppas att det är ok att ja (ev) kommer in så här i elfte timmen.Ja tycker inte om att vara luddig men livet pussel måste ibland läggas rätt sent. Citera
Ricke Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Supertack Rickard, ja återkommer senast i morgon med ett klart besked.Hoppas att det är ok att ja (ev) kommer in så här i elfte timmen.Ja tycker inte om att vara luddig men livet pussel måste ibland läggas rätt sent.Lugnt du får fixa en fragg till mej sen när ditt växt till sej Citera
LN21 Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Jag följer med på Lördag (hoppas att det är ok med dig Laserbengan att ja kommer med).O om det är ok med Pär så tar ja Rickes plats i bilen?! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.