loopmannen Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Det är mäktiga och oerhört vackra fiskar du har Genne! Citera
adddo Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 Härliga fiskar Glenn. Jag gillar också fiskar mer än koraller i grund o botten Citera
Hanssanden Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 Yes Glenn , super fin videoMvh Hans Sandén i Braås. Citera
Genne Postat 8 december 2012 Författare Postat 8 december 2012 Sitter och ritar på ett nytt kar och undrar om det finns något bra ritprogram för 3d som är fritt? Citera
MartinForsström Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Sketchup verkar populärt. Jag har sett många tjusiga skisser som folk gjort i det. MvhMartin Citera
blackizzz Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Sketchup! Använder det hur mycket som helst! Kan hjälpa till med stort sett vad som helst om du undrar Citera
Genne Postat 8 december 2012 Författare Postat 8 december 2012 Då ska jag ladda hem det och prova.Tack MVH/Glenn Citera
ballsam Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Nytt kar? Byta ut det stora eller utöka med fler? /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 8 december 2012 Författare Postat 8 december 2012 Nytt kar? Byta ut det stora eller utöka med fler? /SamuelSent from my iPhone using TapatalkJag vill byta frammåt och börjar rita på ett nu Citera
Genne Postat 11 december 2012 Författare Postat 11 december 2012 Håller på med planering av ett nytt kar, ritningarna är i stort sett färdiga och jag räknar med att börja med det karet till nästa höst.Karet kommer att bli på ca.1600 liter och sumpen på ca.250 liter sedan blir det en osmostank på 200 liter.Jag ska pressentera bygget i en egen tråd när tiden känns mogen.MVH/Glenn Citera
blackizzz Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Wow, 1600L Tummen upp för det! Dock borde det vara otillåtet att säga detta när det nästan är 1 år kvar Man lär dö av förväntan!! Citera
Hanssanden Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Håller med Oskar:) ett helt år, men du har väl samma energi som Larry (LN21) så det är färdigt inom 6 mån:)Men med tanke på de senaste uppgraderingarna här på guiden i vår närhet så måste du nog minst dubbla den volymen Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
Genne Postat 11 december 2012 Författare Postat 11 december 2012 Håller med Oskar:) ett helt år, men du har väl samma energi som Larry (LN21) så det är färdigt inom 6 mån:)Men med tanke på de senaste uppgraderingarna här på guiden i vår närhet så måste du nog minst dubbla den volymen Mvh Hans Sandén i Braås.Haha, jag har inte utrymme till det för då får jag sätta en glasskiva i dörrhålet.MVH/Glenn Citera
Hanssanden Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Och jag har utrymmet men inte de resurserna ekonomiskt för att genom föra ett så stort projekt:(Men ett litet större kar blir det nog framöver:)Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
Genne Postat 11 december 2012 Författare Postat 11 december 2012 Och jag har utrymmet men inte de resurserna ekonomiskt för att genom föra ett så stort projekt:(Men ett litet större kar blir det nog framöver:)Mvh Hans Sandén i Braås.Har inte jag heller, men det struntar jag i Och varför tror du det tar ett år Citera
Hanssanden Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Får vänta tills ungarna är vuxna:)Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
ballsam Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Har inte jag heller, men det struntar jag i Och varför tror du det tar ett årPlanen att vänta tills jag kommit igång med nya projektet så du kan härbärgera dina invånare nånstans gör att jag måste öka renoveringstakten här hemma ; )Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 11 december 2012 Författare Postat 11 december 2012 Får vänta tills ungarna är vuxna:)Mvh Hans Sandén i Braås.Jag håller bara lite tyst i bland när kostnaderna kommer på tapeten så är det lugnt.Är som när jag åkte till Norge och fiskade hade skadat en axel och klarade inte att sitta och veva en vecka köpte en programerbar elektrisk rulle, har aldrig vågat tala om för frun vad den kostade. Citera
Hanssanden Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Ser att här har jag mycket att lära ännu:)Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
Genne Postat 11 december 2012 Författare Postat 11 december 2012 Planen att vänta tills jag kommit igång med nya projektet så du kan härbärgera dina invånare nånstans gör att jag måste öka renoveringstakten här hemma ; )Sent from my iPhone using TapatalkOch där sprack resan Citera
Genne Postat 12 december 2012 Författare Postat 12 december 2012 Vad ska man säga! Jo det löper på bättre en man kunde tänka sig, så ett tack till alla positiva här på Guiden som ställt upp Citera
Genne Postat 15 december 2012 Författare Postat 15 december 2012 Nu har jag fångat 1320 små sjöstjärnor i mitt kar ni som ville ha av dom, det är daggs att hjälpa till och fånga nu, mitt mål är att försöka få slut på dom till den 21 denna månad.MVH/Glenn Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.