Lasse Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Tänkte starta en ny tråd med bilder som blev roligare än vad som var avsett. Tänkte att andra kunde fylla på efterhand. Det gäller nu inte fototekniskt 100% bilder men sådana där man vid granskningen upptäckte något som inte skulle vara där. Första serien kallar jag - Vad f-n har han för sig. Som ni kan se så har jag några riktigt nyfikna saker i mitt akvarie Första bilden var avsedd till att ta på min en fighting spirit blid på min Sunburst Anthias och vad dök då upp till höger? Sedan skulle jag ta en bild på min Signatus guttatus - och vad dök då upp på bilden. det är inte utan att man fattar vart Disney fick sin inspiration till låten I havets djup i filmen om Nemo Så köpte jag mig en mussla och givetvis så kom kameran upp och förevigade denna skönhet. Musslan till höger är inte lika blå i verkligheten men det verkar gynnarna i mitten skita i. de vill bara veta vad skägget på andra sidan vill.. Ja det var det jag hade idag - ni andra fyll på med bilder som inte blev helt vad de var tänkta att bliMVH Lasse Citera
Tomacee83 Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Den där bruna fisken verkar vara en liten linslus:P Citera
Luddox Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Första och andra bilden för ju onekligen tanken till Kalle Ankas jul och hackspetten på Kalles fotosafari.. Citera
lottac Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Härliga bilder Lasse, jag fick mig ett garv!!! :-)) Citera
Benighted Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Dina bilder är ju mycket bättre än min, men någon tog på sig sin sexigaste sängkammarblick och dök upp i bilden när jag skulle fotografera min nya korall förra året Citera
lottac Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Dina bilder är ju mycket bättre än min, men någon tog på sig sin sexigaste sängkammarblick och dök upp i bilden när jag skulle fotografera min nya korall förra året Har inte fått nått på länge..... hahaha!!!! Citera
Nordin Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Hahahahah!!!. Helt underbar tråd Lasse!!. alla bilderna fick mig å skratta. Hahaha!!!! bra initiativ!! Citera
Lasse Postat 10 december 2010 Författare Postat 10 december 2010 Bra att det kommer nya bilder. det kunde vara kul om man kunde hålla liv itråden till nästa december och sedan kanske man kan rösta på årets "de va inte meningen"-bild. Koncentration då på roligheten och överraskningen - inte på forografens skicklighet, Då kanske alla "amatörer" som jag själv kan hjälpa till och bidra.MVH Lasse Citera
Akvarielagret Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Här är en stensäljarelägg märke till att resten av familjen var kvar i bilen......lukten....det var nog barnet Citera
a.nilson Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Mmmmm. Den bilen vill man gärna ha efter det. Citera
Akvarielagret Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 En favorit som bara är min..... skojig bara för mig Citera
Hirez Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Här är en stensäljarelägg märke till att resten av familjen var kvar i bilen......lukten....det var nog barnetHaha,, NU förstår jag vad bakluckeförsäljning betyder. Citera
Benke Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Då får ja väl bidra med min avklippta anthias Citera
Akvarielagret Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Haha,, NU förstår jag vad bakluckeförsäljning betyder.Det här är glassbil med cites Citera
Akvarielagret Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Här är en stensäljarelägg märke till att resten av familjen var kvar i bilen......lukten....det var nog barnetMmmmmmmmin bil är till högerMmmmmm längtar till sommaren Citera
Genne Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Skulle ta närbild på en dvärgkejsare men fick ett huvud i linsen;-) Citera
saltishenke Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Mmmmmmmmin bil är till högerMmmmmm längtar till sommarenGubbil ! Citera
Tweeny Postat 4 april 2011 Postat 4 april 2011 hahaha...gillar den sista... kräftan har fått en "liten" fripassagerare Citera
Vandal Postat 4 april 2011 Postat 4 april 2011 speaking of fripassagerare, nog för att sniglar är slöa och xenia växer fort, men det här är bara löjligt... Citera
Trollsvans Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Hahaha, den var bra!Nog för att jag sett otaliga glasrosor på mina turbosar, och en en av dom hade en rejäl man av Derbesia, men Xenia var ny. Citera
kimett Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Hade en stor snäcka som bar på en 2-3 små rörmaskar. Död nu däremot så inga bilder. Citera
petrol Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Hittade min gamla tråd från 2006: Pimp my Urchin https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=13283&highlight=pimpLite kul bilder på tokiga krabater. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.