Tengan Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Helt vild tillväxt Mats, kul att se! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 31 mars 2011 Författare Dela Postat 31 mars 2011 Japp, kul e det!Filmat lite idag och lekt med iMovie.. fattar inget så det blev väl sådär..6GCcPZsfLuo Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Såg ju fabriksgjordt ut ju :-)1,10 in i filmen, växer de nåt? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 31 mars 2011 Författare Dela Postat 31 mars 2011 Såg ju fabriksgjordt ut ju :-)1,10 in i filmen, växer de nåt?Haha.. eller hur..Menar du Rhodactis-skivorna eller det lila Montiporaflaket? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Filmen är ju riktigt bra Mats!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Rhodactis Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 31 mars 2011 Författare Dela Postat 31 mars 2011 Ja, skivorna växer på rätt bra. Har haft några delningar, senast på de gröna för en vecka sedan. Stenkorallerna växer bäst i karet, både LPS och SPS.Tackar Manne, du ser var ricorna ska hamna va? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Ja, skivorna växer på rätt bra. Har haft några delningar, senast på de gröna för en vecka sedan. Stenkorallerna växer bäst i karet, både LPS och SPS.Tackar Manne, du ser var ricorna ska hamna va? Gissar att din andra ricka vill ha lite kompisar.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spindelmannen Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Du har lyckats bra med tillväxten, mycket snyggt..... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 31 mars 2011 Författare Dela Postat 31 mars 2011 Ja Manne, jag har ju en idé... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 31 mars 2011 Författare Dela Postat 31 mars 2011 Du har lyckats bra med tillväxten, mycket snyggt.....Tackar Jonas! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spindelmannen Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Den iden har jag oxå, (med Florida).... Jag tror jag har varit inne på samma hemsida du fått den bilden ifrån, (man vill ha)...... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 31 mars 2011 Författare Dela Postat 31 mars 2011 Den iden har jag oxå, (med Florida).... Jag tror jag har varit inne på samma hemsida du fått den bilden ifrån, (man vill ha)......Ja, vill ha en massa olika färger... men €799 för 50 Ricordea Florida är ju lite tufft. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 1 april 2011 Författare Dela Postat 1 april 2011 Mandarinen var framme och tog ett par cyklops igår när jag matade LPS'erna efter släckning. Annars verkar den klara sig bra på det som finns i stenen, ser bra ut iaf. Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 1 april 2011 Författare Dela Postat 1 april 2011 Jag har sett att det bor ett par-tre små krabbor i karet. Vet inte vilken art, men de är små med svarta klor och väldigt ludna ben. Idag såg jag att en av dem har flyttat in i den gröna Seriatoporan och har fullt upp med att putsa den. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lynxen Postat 1 april 2011 Dela Postat 1 april 2011 Fan Mats du har fått ett riktigt jävla grannt kar på kort tid.....Kan inte vara annat än imponerad av din entusiasm och beslutsamhet!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 1 april 2011 Författare Dela Postat 1 april 2011 Tack Danny, det glädjer mig! Speciellt eftersom det var du som tryckte på min saltknapp. Det är lite svårt att tänka sig att det för bara lite drygt tre månader sedan simmade ett gäng stora diskusar i baljan Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 3 april 2011 Författare Dela Postat 3 april 2011 I kväll har mandarinen för första gången varit framme och ätit en massa artemia, kul. LPS'erna på botten är också mätta och glada. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 4 april 2011 Författare Dela Postat 4 april 2011 Ca = 385Mg = 1270KH = 7,7pH = 8,0Buffrat Mg och ökat upp kanalerna som doserar Ca, Mg och salt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 5 april 2011 Författare Dela Postat 5 april 2011 Nytt i karet. Behöver hjälp med ID på den här korallen. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 6 april 2011 Författare Dela Postat 6 april 2011 Blåljus. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Mickius Postat 7 april 2011 Dela Postat 7 april 2011 Oj så vackert!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tengan Postat 7 april 2011 Dela Postat 7 april 2011 Mycket stiligt Mats Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
loopmannen Postat 7 april 2011 Dela Postat 7 april 2011 Väldigt snyggt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 7 april 2011 Författare Dela Postat 7 april 2011 Tackar, kul att ni gillar det. Kör enbart bakersta Maxs'en med blåljus sista timmen på kvällen. Det ger en härlig djupkänsla som är otroligt effektfull. Omöjligt att dokumentera fullt ut i bild bara, synd. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg