Gå till innehåll

Weséns Juwel Trigon 350L hörnkar

Ouscazz

Rekommenderade inlägg

• Svar 643
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja, skivorna växer på rätt bra. Har haft några delningar, senast på de gröna för en vecka sedan. Stenkorallerna växer bäst i karet, både LPS och SPS.

Tackar Manne, du ser var ricorna ska hamna va? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, skivorna växer på rätt bra. Har haft några delningar, senast på de gröna för en vecka sedan. Stenkorallerna växer bäst i karet, både LPS och SPS.

Tackar Manne, du ser var ricorna ska hamna va? :)

Gissar att din andra ricka vill ha lite kompisar.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den iden har jag oxå, (med Florida).... Jag tror jag har varit inne på samma hemsida du fått den bilden ifrån, (man vill ha)......

Ja, vill ha en massa olika färger... men €799 för 50 Ricordea Florida är ju lite tufft.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mandarinen var framme och tog ett par cyklops igår när jag matade LPS'erna efter släckning. :)

Annars verkar den klara sig bra på det som finns i stenen, ser bra ut iaf.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett att det bor ett par-tre små krabbor i karet. Vet inte vilken art, men de är små med svarta klor och väldigt ludna ben. Idag såg jag att en av dem har flyttat in i den gröna Seriatoporan och har fullt upp med att putsa den. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Danny, det glädjer mig! Speciellt eftersom det var du som tryckte på min saltknapp. :)

Det är lite svårt att tänka sig att det för bara lite drygt tre månader sedan simmade ett gäng stora diskusar i baljan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, kul att ni gillar det. :)

Kör enbart bakersta Maxs'en med blåljus sista timmen på kvällen. Det ger en härlig djupkänsla som är otroligt effektfull. Omöjligt att dokumentera fullt ut i bild bara, synd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

• Skapa Ny...