Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Kan inte konkurrensen snarare hjälpa bläckisen att hålla sig skärpt ?Mvh Manne ---- Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror snarare att den skrämmer då den verkar helt orädd för bläckfisken.
Postat
Tror snarare att den skrämmer då den verkar helt orädd för bläckfisken.

Det kan den få ångra bara sådär helt plötsligt, med sju armar runt kroppen..

Mvh Manne

---

- Sent from my iPhone using Tapatalk

• 2 veckor senare...
Postat
Hade oxå gärna velat få det på film men det blir nog svårt.

Tror de handlar om en hel del tur om man lyckas. Men lyckas du så ska du nog köpa en triss. :)

/André

Postat

Har precis sett för första gången när bläckfisken tog en levande krabba! Tyvärr missade jag att filma det. :(Det tog inte 2sek efter det att krabban rört vid botten förrän bläckfisken kastade sig över den. Så som det se ut nu så blir det till att jaga fatt i fler krabbor. Nån som har några de vill bli av med?:)

Postat

Vet ej om det kan fungera , men du har ju ganska nära till hamnen i Ystad så det är bara att prata med fiskarna där nere dom har ju mängder med krabbor när dom fiskar ål . men vet ej om det kan vara skadligt för din bläckfisk . det är bara till att ha ett gäng sådanna i en tunna om det fungerar

Postat
Vet ej om det kan fungera , men du har ju ganska nära till hamnen i Ystad så det är bara att prata med fiskarna där nere dom har ju mängder med krabbor när dom fiskar ål . men vet ej om det kan vara skadligt för din bläckfisk . det är bara till att ha ett gäng sådanna i en tunna om det fungerar
Kostar inte att fråga. :)
Postat

funkar det så e det annars bara till att skaffa dig eller bygga dig en egen krabbfälla , typ en kräftbur eller liknande . kan vara skoj att fixa maten till bläckfisken din egen hade me =)

Postat
Funkar det inte med biopellets??Kör själv med bara vodka och det funkar fint !!
Jag får inte riktigt det till att funka så som jag vill. Eftersom jag vet att zeoviten funkar o jag har 2st zeofilter över så får det bli så. Vodkan sparar jag till mig själv. ;)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...