Perk Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Har inte sett det själv än, men kan kanske vara intressant: http://www.axess.se/Tv/program.aspx?id=2218//Per Citera
holken Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Helt klart sevärd !! Mycket bra och informativ film. Tragiskt budskap bara i vissa delar.... Citera
blackizzz Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Jätte bra bilder och bra information, trist att de flesta inte inser hur mycket reven förstörs... Citera
Laggeman Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 Såg att de har ett antal av serien "Oceans" i sitt arkiv, men det verkar som att de ska visas på tv ett tag först innan de kommer till webben. Man kan ju alltid hoppas... Citera
Jaken Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 Jag såg ett program där det dök med ficklampor med "blåljus" på Axess, är det samma program? Citera
Laggeman Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 Såg det nu i eftermiddags, och vad jag minns så var det inget av detta med. Det handlade bl.a.a om en expedition sponsrad av den Saudiska prinsen som själv var med på ett fartyg där de fotograferade och loggade kända platser av botten som de sedan kunde återvända till för att se och jämföra utvecklingen med. Riktigt intressant. Se den Jakob, riktigt sevärd. Citera
Perk Postat 9 september 2011 Författare Postat 9 september 2011 Om ni inte sett det förut så går det ikväll kl 22.00 igen... (och i repris några ggr till + på deras "play") Citera
_Manne_ Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Kanal ?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Guest Mickius Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Undrar jag med!---- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
mikoto Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Den går ju på Axess :-) Står ju i länken på första inlägget, den är fortfarande aktuell. Citera
_Manne_ Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Den går ju på Axess :-) Står ju i länken på första inlägget, den är fortfarande aktuell.Såg att första inlägget var gjort i FEB så , dvs inte igår direkt , därav frågan.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.