san_miguel Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Hej är fish-street.com bra?Funkar deras produkter i sverige eller måste man köpa någon adapter?Mvh Mikael Citera
mikoto Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Det finns många här på forumet som köpt från de som är nöjda, det är bara söka på fish-street så kommer du nog hitta många trådar som bekräftar detta.Det brukar stå på produkternas sida vad de tar för spänning, av en snabb titt så verkar det mesta gå på 220-240 volt vilket är det vi ha i sverige. Jag tror det mesta de har är gjort för den asiatiska och europeiska marknaden och vi delar samma spänningsstandard(i större delen av asien iaf, japan tex är undantaget dock). Ibland när jag köpt grejer från kina så har de dock kinesiska stick kontakter men det är bara använda en enkel adapter isf, det har tom följt med för mig(det var dock inte köpt från fish-street). Citera
sugen på salt Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Har handlat där och jag är mycket nöjd inget att klaga på!! Citera
Veijo S Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Jag har ochså handlat där inga problem det tog tid men sakerna kom. Citera
_Manne_ Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Har gjort ett par köp där.. Funkat fint varje gång , även ett par garanti ärenden har funkat felfritt.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Reuben Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Inga problem här heller, saknade en saak i min första order men det var bara att maila så fick jag den någon vecka senare. Citera
san_miguel Postat 25 mars 2011 Författare Postat 25 mars 2011 Okej tack alla då blir de köp därifrån. Citera
Laggeman Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Hongkong har samma typ av elektrisk utrustning som vi har här, de har i princip likadana uttag i väggen med. Citera
Hirez Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Fan det visste jag inte... jag skulle tippat på Britisk eller USA.Men det som vi har i sverige är det "standard" i EU då?Tyskland, Frankrike, Italien etc. har samma som vi också tror jag. Citera
Laggeman Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Som i GB egentligen, men alla våra kontakter passar där. Britterna har ju haft en viss påverkan de senaste typ 100-150 åren? http://en.wikipedia.org/wiki/AC_power_plugs_and_sockets Citera
Reuben Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Som i GB egentligen, men alla våra kontakter passar där. Britterna har ju haft en viss påverkan de senaste typ 100-150 åren? http://en.wikipedia.org/wiki/AC_power_plugs_and_socketsÄR det bara jag eller är danmarks riktigt awesome! Nordamerika's såg livrädd ut! Citera
Hirez Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Haha... Ja jag var där när Hong Kong överlämnades Laggeman, men det är just GB standarden jag trodde var vanligast därför.Men när man hänger i hotel så verkar det alltid vara jordat, CEE7.Ojordade uttag.. borde ju snart försvinna önskar man.. Citera
Luddox Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Någon som vet om Fish street har en fysisk butik i Hong kong?Det verkar som de startade med det en gång i tiden, men låter på hemsidan som de släppt den biten.(ska dit i jobbet så småningom..) Citera
Reuben Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Någon som vet om Fish street har en fysisk butik i Hong kong?Det verkar som de startade med det en gång i tiden, men låter på hemsidan som de släppt den biten.(ska dit i jobbet så småningom..)Man kan inte plocka upp saker lokalt hos dom, man kan få saker postade till sitt hotel etc men antar att de bara är en lagerlokal de har. Citera
Norgren Postat 25 mars 2011 Postat 25 mars 2011 Om jag fick anställa en person så skulle det vara Eric Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.