Gå till innehåll

Växjö med omnejd !


jimmy

Rekommenderade inlägg

Ska vi ta tag i det där med ett möte nu eller ?

Vi kan vara här första gången karet är fortfarnade inte klart å har även börjat odla alger men om ingen är alergisk mot päls eller alger så är ni välkomna hit.

Helger passar mig bäst men kom med förslag när det passar er så kommer vi nog överens om nått.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

  • 5 veckor senare...

Nu bokar jag in lördagen den 19 februari här hoss mig i växjö dom som vill komma är välkomna säg vilken tid som passar er bäst så kommer vi nog fram till något.

Jag står för kaffet ni tar med bakverken låter det ok.

vill ni bytta frags å sånt så går det bra för mig det kan läggas i mitt akvrium under tiden men det får ni sköta själva här på forumet.

Välkomna allihopa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Räkna med mig

Funderade på att dra ner till Köpenhamn och akvariebutiken

den 19:e... går i o f att flytta till 26:e. smiley2.gif.

Någon som är intresserad att följa med?

Sedan så är jag nog gräsänkling den 19:e och garanterat den

26:e... har inget startat akvarium men dock en badtunna och

garage fylld av pilsner smiley17.gif ... vill bara nämna det smiley2.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tyvär ställa in på lördag !

Jag råkade komma i en närfight i fotbollen så att han jag mötte bröt foten på två ställen å slet av ledbandet så av nån anledning va jag tvungen att hoppa in på lördag.

Å lite dåligt samvete har man ju så man får nog ställa upp hoppas jag inte ställer till med för mycket besvär

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

NP... en annan gång. Prel ställer jag även in Danmark den 26:e då jag har fått tag i det mesta inför uppstart.

Jag är gräsänkling den 26:e och kan dra igång badtunnan om det finns intresse. Detfinns möjlighet till övernattning om någon vill ta en bira... eller en whiskey pinne.... eller två.smiley14.gif

Jag har startat upp ett 110 l akvaruim för att förvara LS i tills det stora är klart. Går att förvara frags där vid eventuella byten. Kan dock inte lova att vattenvärdena kommer vara det bästa...

Jag bor i Vislanda 3 mil SV om Växjö.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...

har funderat på det ett par gånger men det har varit lite tomt i kaeet sen sjögurkan gick i pumpen men nu kommer det lite nytt till helgen så då kanske vi kan vara här.

Hojta till om vilka datum som passar er.

Kanske nån som har lite frag ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...