Gå till innehåll

Växjö med omnejd !


jimmy

Rekommenderade inlägg

  • 2 månader senare...
  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Hur går det med renoveringen stigigemla? Eller är det någon annan som vill ordna en träff? Jag och Husse samt eventuellt någon till från Kalmar är intresserade av att samåka till Växjö och umgås med andra saltvattensakvarister. Om det är några saltisar i Växjö som vill att jag kommer och fotar deras akvarium så vore det också trevligt. Kanske redan på söndag den 11:e, vilket skulle passa mig och Husse. Eller är det någon annan helg som passar bättre för er Växjöbor? (Christer L Olsson utanför Kalmar föreslog lördag den 17:e, eftersom han är upptagen med att titta på F1 nu på söndag.)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!!!

Jag Bor en knapp timme från både Växjö & Kalmar så jag hänger gärna

med nån gång om det går bra!!??

Kan däremot inte den elfte nu för att jag och frugan sticker till sydligare

breddgrader och tittar på fisk live istället!!!!

Men jag är tillbaka runt den tjugonde och är redo för stora dåd..

Pm:a mig gärna om det händer nått..

Mvh Jens.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får erkänna att jag har varit (= är) oväntat slapp. Jag har bara fått färdigt mitt arbetsrum ännu så jag har fortfarande väggar att riva innan det är dags att börja lägaa golv och innertak mm.

Men vi kan kanske vara en första gång hos någon annan?

Enstaka personer är givetvis välkomna men för hela gänget är det alldeles för rörigt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett stort tack till Dykaren, Stigigemla och Linnex som lät mig, Husse och CLO komma på besök i lördags!

Det blev en mycket trevlig och givande akvarieresa. Jag har fortfarande "jetlag" efter att ha skippat sömnen mellan fredag och lördag för att kunna följa med på resan, men det var det värt.

När jag sorterat färdigt bilderna jag fotade hos Dykaren och Stigigemla bränner jag dem på CD. Sedan skickar jag respektive CD till er på posten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Vad sägs om träff sönd 30/10?. Vi kan vara hemma hos mig... det börjar sakta men säkert bli akvarium av mitt kar oxå.

Har själv inga frag att byta med men det hindrar inte att mitt kar kan nyttjas för temp förvaring vid fraggbyten. Om det är någon som har en tålig, snäll anemon till mina clowner att sälja så är jag intresserad. Karet har varit igång ett halvår.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom ingen har motsatt sig eller kommit med andra åsikter så bokar jag 30/10 hemma hos mig. Skall vi säga 14-tiden? Då hinns det med att åka runt till andra om så önskas.

Varning. Jag är själv inte kaffedrickare och frun kommer inte vara hemma så jag vågar inte lova att kaffet är drickbart... ;-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sökte lite på eniro men nån som vet hur långt det är ifrån

Alingsås->Borås->Växsjö->Alvesta/Vislanda

Vore kul att hälsa på

Du har 25 mil till Vislanda. Åker vi runt så behöver du inte köra utan kan givetvis åka med oss andra om du vill. Jag får in 7 pers i bilen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...