Gå till innehåll

Växjö med omnejd !


jimmy

Rekommenderade inlägg

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Det har kört ihop sig lite på söndagen för mig. Blir det protester om vi flyttar träffen till lördagen istället. Dvs 29/10? Åker nämligen på att göra en rökövning på söndagen och det kan bli tight med tid.

Okey. Ingen fara för min del, får träffa er på den sidan av sverige en annan gång ;)

Så jag kan inte

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som kan på söndagen men måste ställa in pga Lördagen? Wrang?

Jag har nu fått tider för söndag. Blir tight med tid men det går nog att lösa om vi flyttar det en halvtimme och jag måste i så fall även bli upphämtad i Alvesta innan träffen... Bäst är det fortfarande för mig om det blir Lördag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Påminnelse inför helgen. Lördag 14.00. Adress och tel står tidigare i topicen.

Hur är det med planer att byta fragg? Jag funderar om jag skulle göra ett vattenbyte på lördag morgon och passa på och fylla upp ett stående 50 l akvarium för fraggförvaring under träffen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Idag fick jag äntligen besked att jag kan vara ledig på lördag (det gick att skjuta på arbetet till söndag istället) så nu kan jag också vara med på träffen! Är det någon mer från Kalmar som är intresserad att åka till träffen? Annars åker jag tåg till Växjö och min kompis Hoa som också vill vara med på träffen skjutsar mig med bil resten av vägen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...