JMAONE Postat 22 juli 2005 Dela Postat 22 juli 2005 nån mer som har haft problrm med värmen nu i sommar?3st av mina sps kolonier blev bruna över 2 dar.. men dom kommer väl tillbaka förhoppningsvisMin knäpptysta fläkt för 99 kr är guld. Själv har jag idag 24,4 grader i karet Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lulle79 Postat 23 juli 2005 Dela Postat 23 juli 2005 Min knäpptysta fläkt för 99 kr är guld. Själv har jag idag 24,4 grader i karet Jättefint akvarium!Vad är det för 99 kr fläkt du har?? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 23 juli 2005 Dela Postat 23 juli 2005 Jättefint akvarium!Vad är det för 99 kr fläkt du har??En vanlig bordsfläkt från Elgiganten. När jag skriver detta så är det 23,2 grader i karet... Den funkar nästan för bra... dags att stänga av den Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 25 juli 2005 Dela Postat 25 juli 2005 Mina a´49:- Rusta fläktar är smått fantastiska! Helt tysta och går på timer några timmar om dagen!Kör nu bara med en av dom. När vi hade som varmast i rummet så stod tempen ändå på 25-26 grader.Till alla som i förtvivlan vridit och meckat med sina värmare, Glöm inte att vrida tillbaka och justera er tempnu när det blivit lite svalare och värmaren behöver jobba lite igen.Mvh Jens Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 25 juli 2005 Dela Postat 25 juli 2005 Visst är rustas lilla fläkt fin. tänka att det räcker med en eller två 49:- fläktar istället för en kylare för flera tusen. Det går att hitta billiga lösningar även inom våran hobby. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 25 juli 2005 Författare Dela Postat 25 juli 2005 tackar nu har jag skaffat mig en cottex bordsfläkt.. funkar outstanding Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 26 juli 2005 Dela Postat 26 juli 2005 tackar nu har jag skaffat mig en cottex bordsfläkt.. funkar outstandingGratulerar... dina framtida fraggar tackar och bockar... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 juli 2005 Författare Dela Postat 27 juli 2005 hehe jorå.. köpte en del idag nya bilder kommer Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 juli 2005 Författare Dela Postat 27 juli 2005 .... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oceaN. Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Fy f*n vad läckert ditt kar är! Hoppas det är okej att man lägger in en liten komentar. Är vattnet så "oklart" som det är på en del av bilderna? Ett partikelfilter i kombination med ozon eller aktivit kol skulle göra susen annars. Kristallklart vatten hade du verkligen fått med andra ord Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lejonkungen Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Den gröna Montiporan är grym!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
houssami Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Verklingen fint. Undrar om jag kommer så långt någon dag Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsaknr2 Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Verklingen fint. Undrar om jag kommer så långt någon dag Absolut! Det e bara ge sig f-n på det så går det ,men det kan kosta en del tyvärr på vägen. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Dina montipora är helt hysteriskt vackra, önskar att jag kan få tag i annat än terrakota färgade. Tummen upp för detta kar, mycket fint. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
thomas5547 Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Fint Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 28 juli 2005 Författare Dela Postat 28 juli 2005 man tackar man tackar...angående vattnet så e det kameran som spelar en spratt.. jag kör med ozon så vattnet är kristallklart.. tack för alla vänliga ord Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Verkligen imponerande Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Är det den rosa Seriatopora calliendrum eller Seriatopora Hystrix du har? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 28 juli 2005 Författare Dela Postat 28 juli 2005 det är en seriatopora hystrix Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 2 september 2005 Författare Dela Postat 2 september 2005 ingen som vill byta lite koraller söker helst montiporor Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 3 september 2005 Dela Postat 3 september 2005 Har en del montiporor men det går ju inte med tanke på avståndet oss imellan. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 3 september 2005 Författare Dela Postat 3 september 2005 nej det e sant Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 3 september 2005 Dela Postat 3 september 2005 Tjena på dig joney! Du skulle inte vara intresserad att skänka eller få köpa för en billig peng,en massa fraggs. Du kan få utav mig sen av dom som har klarat sig. Arter jag inte tror du har...... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 3 september 2005 Författare Dela Postat 3 september 2005 jo kom hit i morgon så kan vi byta massa saker Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 13 december 2005 Författare Dela Postat 13 december 2005 efter mycket problem med karet så börjar det gå framåt igen,,, jag råkade i stort sett ut för samma saker som broderisak.. hälften av mina koraller har stupat.. slänger med lite bilder.. och några orkideér från thailand som bevisar att det går att ta bra kort med en billig kamera (bara motivet e stilla så .. må väl mvh Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg