redrobjem Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 Dom flesta djur skiter ju från baken men det skulle innebära att eremitkräftor skiter i skalet, någon som vet hur dom löst det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 låter kanske lite konstigt men dom kanske kräker upp det så som koraller gör med sitt "överflöd". Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 Sätt ifrån dig ölen nu... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 (ändrat) Nä, dom har inte löst det - det är därför de måste byta till större skal hela tiden! Ändrat 20 augusti 2011 av greger Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 Eremiter skiter inte från änden. Analen sitter på undersidan ungefär som på räkor. Alltså inte i bakkroppen utan normalt utanför snäckskalet.http://www.google.se/imgres?q=hermit+crab+morfology&hl=sv&sa=X&biw=1163&bih=618&tbm=isch&tbnid=2iuL42p8U4dpMM:&imgrefurl=http://www2.fiu.edu/~goldberg/coralreefs/CRUSTACEA.htm&docid=RHdbbZaFnSUVuM&w=288&h=329&ei=fP1PTp--K8bh4QSB8u2oBw&zoom=0&iact=hc&vpx=542&vpy=136&dur=842&hovh=119&hovw=104&tx=81&ty=59&page=14&tbnh=119&tbnw=104&start=205&ndsp=15&ved=1t:429,r:12,s:205 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 Nä, dom har inte löst det - det är därför de måste byta till större ska hela tiden!haha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
redrobjem Postat 20 augusti 2011 Författare Dela Postat 20 augusti 2011 sätt ifrån dig ölen nu... hahaha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 Man ser ju hur det kommer ut skit ur skalet ibland:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tweeny Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 att kissobajs-åldern inte har en åldersgräns...men det va faktiskt en rolig tråd....skrattade högt när jag läste: "Nä, dom har inte löst det - det är därför de måste byta till större skal hela tiden!"Min sambo frågade vad jag läste egentligen...hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 Sätt ifrån dig ölen nu... HAHA, Dom mest intressanta funderingarna brukar komma efter ett par öl. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
redrobjem Postat 20 augusti 2011 Författare Dela Postat 20 augusti 2011 HAHAHAHAHA Trådstarten var seriös men nu har jag druckit ett par..... hmmm ok flera wiskey så nu skrattar jag duktigt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Nä, dom har inte löst det - det är därför de måste byta till större skal hela tiden!Vet du om dom ör nära en lösning? Har dom fått fram första prototypen ännu?Skrattar så jag har ont i magen.Sent from my X10i using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 jag trodde de gjorde det i det blå skåpet, LeffeMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 jajamensan, det blå skåpet står på vänster sida direkt efter köket Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Vet du om dom ör nära en lösning? Har dom fått fram första prototypen ännu?Skrattar så jag har ont i magen.Sent from my X10i using TapatalkRyktas om studiebesök på musikfestivaler för att studera bajamajor - enligt säkra källor har dom bokat in sig som Hermans Hermits på hotellet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Du hittar rummet genom att lyssna efter Mrs Brown you got a lovely daughter - Ooh, She's Done It Again - there is a kind of hush - no milk todayMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 ett hett paparazzitips så här på förmiddagen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.