Mejsel Postat 8 september 2011 Författare Postat 8 september 2011 Dellan: Trägolv men förstärkt med 8 st reglar och stag ner i källargolvet. Håller nog 20 ton. : )Muha: Du är välkommen när du vill! Ändå mer välkommen är du om du kommer med nån avyngling från dina grymmekoraller. #dreggel# ; ) Citera
Dellan1980 Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 hmm fan att jag bara har gammal torpar grund :S Citera
Hirez Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Torpargrund? då kan du kanske fylla ut, eller bäst, ta ut lite plankor och förstärka med metal/trä etc.eller kanske komma in underifrån.. 1 Citera
Mejsel Postat 17 oktober 2011 Författare Postat 17 oktober 2011 Gått bra. Varit på semester ett tag och det har skött sig självt utan problem.Väntar på pulverlackerad överbyggnad och LED-testning sen är det dags att böja sätta i lite stenkoraller.Ska ta lite bilder. Jag lovar! : ) Citera
kvalle Postat 2 november 2011 Postat 2 november 2011 snacka om drömm prjekt..kommer följa stenhårt!!!lycka till med allt Citera
Laggeman Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Gått bra. Varit på semester ett tag och det har skött sig självt utan problem.Väntar på pulverlackerad överbyggnad och LED-testning sen är det dags att böja sätta i lite stenkoraller.Ska ta lite bilder. Jag lovar! : )Hur går det med överbyggnaden? Fått testat den nya led-belysningen ännu? Tagit några bilder? Citera
dampen Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Joakim två frågor...1.Hur får man sin sambo att gå med detta bygge...2.Fler bilder pojkar som jag behöver ögon godis att drömma om...Lycka till Mvh Johan Citera
wrang Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Vad för pump har du tänkt att ha från källaren?Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
Taggen76 Postat 26 november 2011 Postat 26 november 2011 Är ju inte alls avis :-) ser riktigt fint ut!!! Citera
miriam Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 Dette ser helt topp ut så langt ,men hva skjer videre med oppsettet ditt ? Citera
Mejsel Postat 19 december 2011 Författare Postat 19 december 2011 Har haft en kille borta på jobbet hela hösten så det har puttrat lite stilla. Allt är ok har bara haft lite sjukdom ( odium ) men det är över nu.Bara Leden kvar sen är det dags för stenkoraller äntligen. Citera
Hirez Postat 19 december 2011 Postat 19 december 2011 oj vad trevligt!Vilka led har du bestämt dig för? Citera
Tedd Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Jag vill se bilder på ditt akvarium Jocke! Jag vill, jag vill! Jag hoppas att du inte får hinder med detta projektet, mycket jobb ju för ingeting om du skulle lägga ner. Citera
Laggeman Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Hur går det med detta karet?Någon som har koll på vart Joakim tagit vägen? Det hade ju varit kul att ta del av lite bilder tex och få reda på hur bygget fortskrider. Citera
stigigemla Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Det står i stort sett stilla. Men firman går bra. Citera
J_Green Postat 4 mars 2012 Postat 4 mars 2012 Härligt. Kul o se att fler vågar sväva ut lite extra. Skitsnyggt, jag har själv ett revkar på 2800L Citera
DaTrucka Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Härligt. Kul o se att fler vågar sväva ut lite extra. Skitsnyggt, jag har själv ett revkar på 2800LSåntdär får man inte tala om utan att starta en tråd om det. Vill se mer av detta. Citera
ballsam Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Såntdär får man inte tala om utan att starta en tråd om det. Vill se mer av detta.Instämmer fullt ut. Börja bomba J Green med PM.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
wrang Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Vad för pump har du tänkt att ha från källaren?Hur går det med allt där hemma? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.