freddi36 Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 Märket sitter ju på ett sådant ställe att man kan tänka sig att den stött emot när den försökt beta bakom en av alla dina maximinis eller liknande Citera
_Manne_ Postat 4 januari 2014 Författare Postat 4 januari 2014 Kan man få önska en storbild på bara den stora musslan ?Om jag får tid så fixar jag det imorgon.. Nu har det redan hunnit bli merparten blått ljuse vilket mobilen absolut inte gillar.. Så jag säger.. Jag återkommer!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
krille 55 Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 Går det att lägga nåt jämte den som referens så dom i vårt land som inte sett den live förstår hur jäkla imponerande den är Citera
Michael Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 Den är fan i mig som en 5: an fotboll i storlek. Smäller som en mindre smällare och vippar över när den stänger igen/Michael Citera
_Manne_ Postat 6 januari 2014 Författare Postat 6 januari 2014 Tackar på förhandÅterkommer om löftet.. Kom på det nu..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 7 januari 2014 Författare Postat 7 januari 2014 Två bilder!!Luke skywalker är med på bilden som referens .. Han fick vanliga Tuber dock.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
krille 55 Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Alla som har lego fattar nu hur stor den är. Grymmesnygg Citera
ikola Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Den ser fruktansvärt mäktig ut.Snygg också.Tur du inte tappade lillmannen för då hade han väl försvunnet däri. Citera
Sherwan Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Lukes pappa ringer o vilja tillbaka sin Death Star... Snyggt Citera
_Manne_ Postat 7 januari 2014 Författare Postat 7 januari 2014 Den ser fruktansvärt mäktig ut.Snygg också.Tur du inte tappade lillmannen för då hade han väl försvunnet däri.Lilleman flyter.. Hittade inget o tynga ner Luke med.. Så fick hålla den med pekpinnen tyvärr.. Annars kunde han kanske suttit på mantel kanten .Musslan är det största jag själv sett i akvarium faktiskt , är mycket stolt att ha klarat ha den länge o den tillväxt som den gjort..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 7 januari 2014 Författare Postat 7 januari 2014 Lukes pappa ringer o vilja tillbaka sin Death Star... Snyggt Stjärnan stannar i familjen Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Strikt Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Mäktig! The force är verkligen med dig manne;) Citera
_Manne_ Postat 7 januari 2014 Författare Postat 7 januari 2014 Mäktig! The force är verkligen med dig manne;)Mycket tålamod o framförallt någerlunda noggrann med vattnet i baljan så kommer man långt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 8 januari 2014 Författare Postat 8 januari 2014 Har du mätt den?Nej , det har jag inte.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 17 januari 2014 Författare Postat 17 januari 2014 En liten biomassa på ca litern "exporterad" ut ur karet.. :)Aldrig fel att få ut lite skit ur baljan på ett naturligt sätt Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Har sett folk som efterfrågar sådant... Citera
_Manne_ Postat 17 januari 2014 Författare Postat 17 januari 2014 Har sett folk som efterfrågar sådant...Finns mer o hämta om så vore fallet.. Dock glömt bort namnet på algen!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
fredrikDalby Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Det är en Caluerpa.Här finns en bra guide för klassificering av Caluerpa:http://www.usc.edu/org/seagrant/caulerpa/SpeciesKey/index.html Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.