Postat 31 december 201113 år Önskar alla ett Gott Nytt år.Hoppas alla får ett intressant saltår utan problem i sina kar.MVH/Glenn
Postat 31 december 201113 år Önskar alla salta vänner ett gott slut på 2011 och ett gott nytt år 2012.Hoppas ni får en underbar kväll med släkt och vänner god mat och dryck. Men ett varnande finger dock, håll skummpan från karet det får förödande följder. Tänk själv att vakna upp med värdens baksmälla och se sina dyrt inköpta djur flyta med buken upp.Tänk dig själv vilken ångest och panik som då kommer över dig och en baksmälla som heter duga bultar och bultar.. Ja gott folk inget jag skulle vilja vakna upp till den 1/1-2012
Postat 31 december 201113 år Grått nytt hår Fiskarna kommer få sin nyårsmenu och man får väl blinka lite med ljuset vid tolvsnåret för att symbolisera raketer
Postat 31 december 201113 år Gott nytt år Har beställt ett nytt kar och ny teknik så man ser fram emot det
Postat 31 december 201113 år Gott nytt år till alla här på forumet & hoppas det blir ett fantastiskt år 2012 MvhRoger
Postat 31 december 201113 år Gott nytt år alla salt lovers out there. Tackar alla på forumet då jag har läst och hittat tips när jag staratde mitt första./Peter
Postat 31 december 201113 år Gott nytt år från Liatorp också. Må 2012 bli ett år utan nakensnäckor i knappkolonierna
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.