Majki01 Postat 24 mars 2012 Postat 24 mars 2012 Karet rann över av alla påsar,Det kan bara betyda julafton Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
salta wille Postat 25 mars 2012 Postat 25 mars 2012 Ingen som hade kamera med sig och knäppte några bilder från mötet, där man ser alla saltisar som var där?Hur många var ni på träffen?Bara nyfiken i vanlig ordning! Citera
herrGreen Postat 25 mars 2012 Postat 25 mars 2012 Tack till sjöfarts och alla deltagare, speciellt er som fyllde min burk! Allt verkar må bra med normal polypexpansion och fina färger! Citera
Andreas N Postat 25 mars 2012 Postat 25 mars 2012 Vi var uppskattningsvis 50 pers ca. Har för mig att det var någon som knäppte lite bilder under kvällen så vi får se om det kommer. Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 25 mars 2012 Författare Postat 25 mars 2012 Tack till alla deltagare för en väldigt lyckad kväll! Vi kör en ny omgång till hösten igen. Pratade med värdarna i entrén nyss och de trodde siffran låg runt 60 st deltagare. Fantastiskt bra! Ska se med chefen om vi fick några bra bilder också. Stort tack för gåvorna! Nu ska jag limma korallfraggar MvhDavid Andreas N: Vi har din påse med PVC i tryggt förvar. Citera
Laggeman Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Hej och tack för att man fick delta på en riktigt trevlig eftermiddag/kväll!Jag har lite bilder jag tog på karen innan batteriet dog. Lägger upp dem ikväll. Citera
Laggeman Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Jag får inte rätt på kameran så jag får försöka igen imorgon med de bilder jag tog. Citera
Majki01 Postat 29 mars 2012 Postat 29 mars 2012 Fixat med bilderna? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 29 mars 2012 Postat 29 mars 2012 Fick över dem igår, så det är väl läge att få upp dem. Jag har plockat bort de bilder som inte var i fokus eller som inte var något att ha direkt, det blev följande bilder: Tyvärr inga bilder på fraggbytandet eller på någon av besökarna, men jag vet att fler hade kameran med sig. Man kan ju hoppas att fler lägger upp någon bild. Citera
Yodelking Postat 29 mars 2012 Postat 29 mars 2012 Den första bilden på drakfisken är grym, hade lätt kunnat tävla om månadens bild! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.