Majki01 Postat 9 mars 2012 Författare Postat 9 mars 2012 Jo jag misstänkte det för den försvann rätt snart, blir bättre nu när jag får ljus med ordentligt månljus osv Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 9 mars 2012 Författare Postat 9 mars 2012 Nej blidde fauna marine men jävla ups har slängt runt med kartongen som en jäkla leksak fast det va massa varningar på paketen. Så som det ser ut nu ska det skickas lite ersättningar till mig, Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Mr_Ewing Postat 10 mars 2012 Postat 10 mars 2012 Riktigt coola krabbor!Ska hitta nåt mer coolt djur till min burk på jobbet. Citera
Majki01 Postat 10 mars 2012 Författare Postat 10 mars 2012 Oj blev visst lite nära starkast vinner Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 10 mars 2012 Författare Postat 10 mars 2012 Artemian fick fram han hahaSent from my iPhone using Tapatalk Citera
freddi36 Postat 10 mars 2012 Postat 10 mars 2012 snygg krabba! köpte du E glabrescensen också från Tyskland? har en själv och dom är riktigt agressiva mot andra LPS Citera
Majki01 Postat 10 mars 2012 Författare Postat 10 mars 2012 snygg krabba! köpte du E glabrescensen också från Tyskland? har en själv och dom är riktigt agressiva mot andra LPS Den är köpt här på forumet ja den kom lite för nära men den når inte alla huvud så några är fortfarande fina, Denna lobophyllian är från Tyskland Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 11 mars 2012 Författare Postat 11 mars 2012 Någon som vet vilken l/h pumpen går på i dom olika volt stegen i blenny karet? Tror jag slängt den info boken som följer med. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 Underbart när man får sms från dhl och man vet vad som finns i , idag blir en akvarie dag haha Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 Blev jävligt nöjd, dock trodde jag faktiskt att dom blåa och dom vita hade 4 inställningar var men det fanns totalt 4 men det gick endå . Satte också upp sommar fläktar på ryggen av akvariet Lyser inte på full effekt på bilden . Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Hanssanden Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 Det blev ju riktigt snyggt:) Mvh Hasse i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Dalmasen Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 Hej,Jag har precis nedgraderat till ett Blenny och har precis som jag tror du fick, också fått problem med skummaren. Den skummar i princip inget, och knappt något vatten ur skummaren. Är det pumpen som går baklänges och ett garantifel eller kan det vara något annat som spökar? Fick du aldrig ordning på din eftersom du bytte till en Hydor?Mvh/Petter Citera
Laggeman Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 Riktigt snyggt Micke! Kanonbelysning som passar in estetiskt med karet också! Citera
Majki01 Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 Hej,Jag har precis nedgraderat till ett Blenny och har precis som jag tror du fick, också fått problem med skummaren. Den skummar i princip inget, och knappt något vatten ur skummaren. Är det pumpen som går baklänges och ett garantifel eller kan det vara något annat som spökar? Fick du aldrig ordning på din eftersom du bytte till en Hydor?Mvh/PetterTjena, jo då, om du höjer vatten nivån i karet så går skummaren bra, jag Bytade bara skummare i slutändan för att få mer ledig plats i sumpen,Hur många cm till kanten har du i fronten respektive sumpen? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 Riktigt snyggt Micke! Kanonbelysning som passar in estetiskt med karet också!Tack:) jag tyckte själv det blev kanon Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
freguz Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 Yes nice belysning! Lite info modell, vart köpte du den? Citera
Majki01 Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 Maxspect mazarra s modul , Efter massa fram och tillbaka så blev det tillslut hos drakfisken som har en jäkla bra kund service :) Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 Hur har det gått med musslorna och pyramidsnäckorna föresten?/André Citera
Majki01 Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 Hur har det gått med musslorna och pyramidsnäckorna föresten?/AndréDom är båda öppna och fina nu:) lyfter upp dom regelbundet och slaktar lite snäckor , men nu är där en liten snäcka då och då bara så snart är dom borta och då ska den lille få flytta ner i sanden Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 Låter kanon ju. Plocka upp musslorna på natten eller morgonen, då lär du hitta flest snäckor. Men det visste du kanske redan. /André Citera
Majki01 Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 Låter kanon ju. Plocka upp musslorna på natten eller morgonen, då lär du hitta flest snäckor. Men det visste du kanske redan. /AndréSå jag gör varje lördag morgon är man endå uppe med tuppen vid 5-6 pga en son så kan man lika bra leka med akvariet , har jag tur så har dom blivit helt fria fram tills Göteborgs resan så slipper reuben få med sig sådana när den store musslan ska lämnas Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 Så jag gör varje lördag morgon är man endå uppe med tuppen vid 5-6 pga en son så kan man lika bra leka med akvariet , har jag tur så har dom blivit helt fria fram tills Göteborgs resan så slipper reuben få med sig sådana när den store musslan ska lämnas Sent from my iPhone using TapatalkDet är ju perfekt. Jag kommer alltid framöver köra med tandborste vid köp av nya musslor innan de åker i karet. Hur fina de än ser ut i butik eller motsvarande. /André Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.