Majki01 Postat 16 maj 2012 Författare Dela Postat 16 maj 2012 Är det det karet du beställt av Micke? Ser bra ut, riktigt fina möjligheter att fästa koraller på. Inte mitt faktiskt ett kar jag klöddat med hela dagen med btn och pelare åt en polare men mitt ska bli ungefärligt så fast utan ram Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 16 maj 2012 Dela Postat 16 maj 2012 (ändrat) *BORT* vad fult det ser ut! Ändrat 16 maj 2012 av Laggeman Regelbrott mot regel 3.1 - Vårda vänligen språket! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 16 maj 2012 Dela Postat 16 maj 2012 *BORT vad fult det ser ut!Antar att det är din polare... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 16 maj 2012 Dela Postat 16 maj 2012 Mitten pelaren är klart nice.. Hade jag haft gott om plats så hade jag satsat på en sådan tveklöst.. Där är gott om yta på en sådan att parkera diverse koraller på.. Verkar bli ett trevligt bygge.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 17 maj 2012 Författare Dela Postat 17 maj 2012 Ecotech disco Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 17 maj 2012 Dela Postat 17 maj 2012 Nu är det bevisat varför dina clowner har fått stress prickar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 19 maj 2012 Författare Dela Postat 19 maj 2012 Vad gör man inte för att få ha en massa projekt igång 60 mil idag för att få hem ett percula Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 19 maj 2012 Dela Postat 19 maj 2012 Helt rätt =) Inte sugen på Danmark imorgon, deepocean har öppet hus, med sjuka priser! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 20 maj 2012 Dela Postat 20 maj 2012 Hur är det med clownen(clownerna)? Kan det inte vara clownsjukan? När en av mina clowner fick det så har kag för mig det började med en prick som sedan växte och hela fisken vart vit och grå-dassig å såg slemmig ut. Hoppas inte att det är clownsjukan, brukar oftast sluta i död vill jag komma ihåg att jag läst.Du har fått till de jäkligt nice majk! Blir hur bra som helst det dära! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 20 maj 2012 Författare Dela Postat 20 maj 2012 Helt rätt =) Inte sugen på Danmark imorgon, deepocean har öppet hus, med sjuka priser!Missade detta, har tyvärr ingen barnvakt idag Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 20 maj 2012 Författare Dela Postat 20 maj 2012 Hur är det med clownen(clownerna)? Kan det inte vara clownsjukan? När en av mina clowner fick det så har kag för mig det började med en prick som sedan växte och hela fisken vart vit och grå-dassig å såg slemmig ut. Hoppas inte att det är clownsjukan, brukar oftast sluta i död vill jag komma ihåg att jag läst.Du har fått till de jäkligt nice majk! Blir hur bra som helst det dära!Det blir mer och mer, jag vill inte spola ner dom, men om dom ska dö så har dom 2 veckor på sig Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 21 maj 2012 Författare Dela Postat 21 maj 2012 Anledningen till varför mina barn aldrig kommer gå på cirkus! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 23 maj 2012 Författare Dela Postat 23 maj 2012 Måla måla måla Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 23 maj 2012 Dela Postat 23 maj 2012 Måla måla måla Sent from my iPhone using Tapatalkbildbevis önskas...... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 23 maj 2012 Författare Dela Postat 23 maj 2012 Äh du ser det live imorgon Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 23 maj 2012 Författare Dela Postat 23 maj 2012 färgen är urk Till och med snyggare med bara grundningen 2-3 lager till sen är det klart Och imorgon hämtas nya möblen Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 23 maj 2012 Dela Postat 23 maj 2012 Snyggt Micke! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 23 maj 2012 Dela Postat 23 maj 2012 färgen är urk [ATTACH]77283[/ATTACH]Till och med snyggare med bara grundningen [ATTACH]77285[/ATTACH]2-3 lager till sen är det klart [ATTACH]77286[/ATTACH] Och imorgon hämtas nya möblen Sent from my iPhone using TapatalkSer bra ut, får se i morgon om det är bra live med.... Skall du handla möbel i morgon? Låter jobbigt och tråkigt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 23 maj 2012 Dela Postat 23 maj 2012 Vad fick du tag i för bra färg? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 23 maj 2012 Dela Postat 23 maj 2012 Galet Majki - jag har tappat räkningen för tre eller fyra kar sen Du gillar att ha lite saker att göra va? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 23 maj 2012 Författare Dela Postat 23 maj 2012 Haha jag är en mycket rastlös människa, dock är nog mitt stora problem att hålla i pengar, men börjar bli bättre haha Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 23 maj 2012 Författare Dela Postat 23 maj 2012 Vad fick du tag i för bra färg?Ska kolla på burkarna imorgon dyrt blev det och inte ens mer än 1/30 del av burkarna som går åt haha Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ulfsa Postat 23 maj 2012 Dela Postat 23 maj 2012 @Majki01, hörde från Laggeman att du har köpt en kylare till ditt RSM250 som verkar bra och går tyst.Vad är det för märke/model och var har du köpt den? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 23 maj 2012 Författare Dela Postat 23 maj 2012 @Majki01, hörde från Laggeman att du har köpt en kylare till ditt RSM250 som verkar bra och går tyst.Vad är det för märke/model och var har du köpt den?Tjena resun mini 200 tror jag den heter , fish street 1700 plus 900 porto plus tullen jag åkte på Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 25 maj 2012 Författare Dela Postat 25 maj 2012 Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg