Gå till innehåll

Fel ni hittat i samband med uppdateringen den 30 juni 2012...


Benighted

Rekommenderade inlägg

Jajamen, nu är jag nöjd!

We aim to please :)

Länkträdet i varje tråd saknas numera, det var smidigt tidigare ifall man ville gå ut i samma kategori man befan sig i för att leta upp andra trådar i ämnet.

Har observerat den själv med men inte hunnit kolla på den... Helt klart måste den finnas där...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Länkträdet i varje tråd saknas numera, det var smidigt tidigare ifall man ville gå ut i samma kategori man befan sig i för att leta upp andra trådar i ämnet.

[ATTACH=CONFIG]79168[/ATTACH]

We aim to please :)

Har observerat den själv med men inte hunnit kolla på den... Helt klart måste den finnas där...

Nu ligger det inne fick pilla in en kod i template navbar så kom det in som ni ville

forum_sokvagar.tiff

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När jag skulle gå in på köp och sälj, och rulla ned gardinen där man väljer säljes akvarium, säljes teknik, säljes levande osv.. då hamnade den gardinen bakom en annons för biotedmarine..

ja det är ett filter att hans annonser skall synas alltid :skrattar:

Ne skämt å sido.

Vilken webbläsare kör du med. Namn, version

Upplösning

Har testat själv med FF och Safari men där är det inte detta problem du skriver.. (Hade det innan, men löste det då)

/Teknisk support

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bakgrunden flyter inte ihop med loggans bakgrund ( före "S":et i Saltvatten......) det är en vit blir gradient bakrund i loggan men endast vit i sidans bakgrund så man ser en skarp kant mellan loggans bakgrund och loggans container. Tillskillnad från efter loggan så finns det en bra övergång till det vita.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När man är inne på meny "Forum" så är där för många undermenyer så de flyter samman med avanserad sök.

Gäller Ipad.

Forumets uppbyggnad är INTE byggt efter små skärmar. Finns appar för detta.

/Teknisk support

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Forumets uppbyggnad är INTE byggt efter små skärmar. Finns appar för detta.

/Teknisk support

Öööö najs inlägg.

Kanske man skulle ta åt sig infon och fixa problemet i stället. Enkellt fixat om ni bara hade rensat upp i menyerna som känns icke genomtänkta. Det är bara att inse att framtiden går mer o mer åt tablets så ni borde kanske vara lite mer öppna i stället.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Öööö najs inlägg.

Kanske man skulle ta åt sig infon och fixa problemet i stället. Enkellt fixat om ni bara hade rensat upp i menyerna som känns icke genomtänkta. Det är bara att inse att framtiden går mer o mer åt tablets så ni borde kanske vara lite mer öppna i stället.....

Japp gilla läget!! Tapatalk är en app som funkar

Om du vet hur allt är uppbyggt med menyer etc i forumets programvara så kanske du fattar mer....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vet hur allt är uppbyggt med menyer etc i forumets programvara så kanske du fattar mer....

Då skulle man kanske svara det i stället att det inte är något ni kan göra något åt.....

men kan fortfarande inte fatta varför man inte kan städa i menyerna men som du skriver verkar det inte gå då. Tycker det bara är underligt att ha samma knappar två gånger på samma ställe. Men men får väll gilla läget att det är en kass programvara. Synd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att visa en lista på annonserna i säljavdelningen med en miniatyrbild på en av de uppladdade bilderna på varorna i varje annons?

Nej tyvärr detta var en funktion vi letade efter då köp & sälj blev en del i forumet.

Samma med att ha fler obligatoriska fält då man skriver en annons.

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Wrang.... Du är ju inte i "forum" menyn när du tar bilden -Tummen upp

Klicka på knappen där det står "forum".....

* Edit* Ser nu att ni tagit bort reglerna i gen på "Forum" menyn så nu är den rätt igen.....

En fråga bara ....

Måste den första kanppen vara med " Forum Startsida " det är ju samma funktion som när man klickar på Forum?

Tänkte mest om man går in i de andra menyerna så är de inte uppbyggda på det viset.

post-5520-1446892599151_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Plockade bort "Forumets startsida" och "FAQ" (Som ändå inte användes av nån)...

Jag ska när jag får tid sätta mig ner ordentligt och fundera på hur vi ska få menyerna så bra som möjligt, tror det finns mycket att tjäna på att strukturera upp det för optimal användarupplevelse... Kommer säkert när jag sätter igång med det en tråd där jag frågar om vanliga användningsmönster, vilka delar ni använder mest och så vidare, så att ni användare får ge input och att det blir så bra som möjligt...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Plockade bort "Forumets startsida" och "FAQ" (Som ändå inte användes av nån)...

Jag ska när jag får tid sätta mig ner ordentligt och fundera på hur vi ska få menyerna så bra som möjligt, tror det finns mycket att tjäna på att strukturera upp det för optimal användarupplevelse... Kommer säkert när jag sätter igång med det en tråd där jag frågar om vanliga användningsmönster, vilka delar ni använder mest och så vidare, så att ni användare får ge input och att det blir så bra som möjligt...

Du är en klippa.

-thank you-thank you

Lägg gärna tillbaka reglerna så de ligger enkellt och lätt framme. Även om man varit här en tid så läser man dem inte för de inte ligger överst om du är med....

försökte hitta dem nu men hittar inte ens dem :)

Ändrat av Marcus-
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Plockade bort "Forumets startsida" och "FAQ" (Som ändå inte användes av nån)...

Jag ska när jag får tid sätta mig ner ordentligt och fundera på hur vi ska få menyerna så bra som möjligt, tror det finns mycket att tjäna på att strukturera upp det för optimal användarupplevelse... Kommer säkert när jag sätter igång med det en tråd där jag frågar om vanliga användningsmönster, vilka delar ni använder mest och så vidare, så att ni användare får ge input och att det blir så bra som möjligt...

Absolut vill man ha ner menyerna så kan man tex slå ihop Forum Funktioner och snabblänkar

Man kanske kan ta bort menyn Privata Meddelanden då den ändå finns uppe till höger

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...