Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Det enda problemet som jag ser det är att ungefärlig tid i Norrköping är under arbetstid, men det ordnar sig kompledigheten är godkännd :)

Kan man se ungefärlig leveranstid för varje ort? Det har jag missat.

Var finns den infon?

• Svar 144
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Postat

Man kan ju bara spekulera i hur det är, min info kommer från deras informationsfilm på deras hemsida sedan hur väl den stämmer??

Jag hörde från en handlare att de bara höll dem 3 dagar.

Sorry om det var fel.

Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2

Postat

Han har ca 60 mil upp till Sthlm, och så ska han stanna på totalt 11 ställen, där går ju X antal minuter så du kan om allt går som det ska räkna med nånstans mellan 5-7 skulle jag gissa på.

Postat
Han har ca 60 mil upp till Sthlm, och så ska han stanna på totalt 11 ställen, där går ju X antal minuter så du kan om allt går som det ska räkna med nånstans mellan 5-7 skulle jag gissa på.

Ljuvligt, precis när trafiken är som värst ur stan! -bil-

Hoppas att han hör av sig i god tid så man hinner ta sig ut till Kungens Kurva.

Postat

Hur långt innan ringer dom (jag har ca 2timmar dit jag ska hämta )

Även om någon vet vart i nyköping ( står nyköpingsbro 61195 ) finns inte på hitta.se ,går ej heller att skriva in i gps . skriver man postnummret ,hitta.se kommer man till buskhyttan en bra bit utanför nyköping ? och skriver jag in 61195 i gps ,kan jag välja en rastplats-vägkrog rasta - och något som heter (tror det var vida )

Postat
Hur långt innan ringer dom (jag har ca 2timmar dit jag ska hämta )

Även om någon vet vart i nyköping ( står nyköpingsbro 61195 ) finns inte på hitta.se ,går ej heller att skriva in i gps . skriver man postnummret ,hitta.se kommer man till buskhyttan en bra bit utanför nyköping ? och skriver jag in 61195 i gps ,kan jag välja en rastplats-vägkrog rasta - och något som heter (tror det var vida )

I fall jag var dig skulle jag satsa på att vara i Nyköping innan 15, för att vara säker. Såvida de inte ringer.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nyk%C3%B6pingsbro

Sök på google maps: Rasta Nyköpingsbro, E4, Nyköping, Sweden

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...