LN21 Postat 18 januari 2013 Författare Postat 18 januari 2013 hehe helt rätt, köpte en bit av Snickarn i en stad inte långt från dig:) Citera
_Manne_ Postat 20 januari 2013 Postat 20 januari 2013 Hur tuggar det på i Växjö då ?Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 20 januari 2013 Författare Postat 20 januari 2013 Jo det är rätt bra, har fått tillbaka lite färger, det växer lite bättre men egentligen så behöver jag få färdigt mitt belysningen. Täckplåten är hemma och ramperna har ja så att tummen ur och 20 timmar bort så så så blir de nog bra.Har dock focus på andra saker som du vet:) Citera
_Manne_ Postat 21 januari 2013 Postat 21 januari 2013 Jo det är rätt bra, har fått tillbaka lite färger, det växer lite bättre men egentligen så behöver jag få färdigt mitt belysningen. Täckplåten är hemma och ramperna har ja så att tummen ur och 20 timmar bort så så så blir de nog bra.Har dock focus på andra saker som du vet:)Gäller att få karet o tugga på rätt håll så underhållet blir ett minimum för normal drift.. Då ska man inte ha ett ytterfilter som får för sig att suga luft.. >> mer jobb genast och omgående.. Men håll i slantarna tills ni är i copenhagen?Mvh manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
LN21 Postat 21 januari 2013 Författare Postat 21 januari 2013 Jupp inge bra,, men ja fick igång aset enklare än ja trodde:)Copenhagen är härmed bokat, känslan är lite konstig. Citera
_Manne_ Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Jupp inge bra,, men ja fick igång aset enklare än ja trodde:)Copenhagen är härmed bokat, känslan är lite konstig.Kännslan är underbar heter det.. Något o se fram emot som man aldrig glömmer.. Ha de så nice det bara kan gå.mvh Manne Citera
LN21 Postat 22 januari 2013 Författare Postat 22 januari 2013 Tack Manne:)Nu är det totalstopp på alla typer av inköp till någons familjehobby, funderar på att lägga ut lite fraggar till salu.Har dock tecknat mig för en korall från Pär men den ingår inte i totalstoppet:)Visst är känslan helt fantastisk nu när man fått smälta det lite,,,,,,,,yipppiieee Citera
Wigge Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 du kan skicka ner några sps fraggar till mig! Citera
_Manne_ Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Tack Manne:)Nu är det totalstopp på alla typer av inköp till någons familjehobby, funderar på att lägga ut lite fraggar till salu.Har dock tecknat mig för en korall från Pär men den ingår inte i totalstoppet:)Visst är känslan helt fantastisk nu när man fått smälta det lite,,,,,,,,yipppiieeeNär åker ni ? Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 22 januari 2013 Författare Postat 22 januari 2013 du kan skicka ner några sps fraggar till mig!Skicker tyvärr inget:) Citera
LN21 Postat 22 januari 2013 Författare Postat 22 januari 2013 När åker ni ? Mvh ManneSent from my iPhone using TapatalkNågon månad bort, vi tar detaljerna över privat mess:) Citera
LN21 Postat 22 januari 2013 Författare Postat 22 januari 2013 Spårämne gör verkligen skillnad ibland. Kolla den gröna Enzmannen.Jod megadoserna trycker även fram mina Euphyllia så att även dom har fått fart.Riktigt kul att även min enda mjukis har börjat gilla läget. Citera
freddi36 Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Väldigt fint!Har du gröna toppar på din Euphyllia yeayamensis (stavning?) ? Citera
jimmy Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Jag har ju en bit lila gorgornia till dig. Ska fragga av den så den växer på lite Citera
Hanssanden Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Riktigt vackert Larry Mvh Hans SandénSent from my iPhone using Tapatalk 2 Citera
krille 55 Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Det är ju så jäkla fint. Gott att ha dig på nära håll som inspirationskälla. Där har man en riktigt bra förebild Citera
LN21 Postat 22 januari 2013 Författare Postat 22 januari 2013 Tack för de trevliga kommentarerna:)Det vore kanon Jimmy Citera
LN21 Postat 22 januari 2013 Författare Postat 22 januari 2013 Väldigt fint!Har du gröna toppar på din Euphyllia yeayamensis (stavning?) ? Har tyvärr ingen Yayamensis (f""n vet hur det stavas, men ja vet vilken sort du menar), dock fyra andra sorter. Men Yaeay....ligger högt på villhalistan. Citera
LN21 Postat 22 januari 2013 Författare Postat 22 januari 2013 Helt ok tillväxt och färgförändring på mindre än två månader. Citera
freddi36 Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Har tyvärr ingen Yayamensis (f""n vet hur det stavas, men ja vet vilken sort du menar), dock fyra andra sorter. Men Yaeay....ligger högt på villhalistan.Är inte den stora Euphyllian på bilden med Euphylliorna i inlägg #338 en yaaya? Eller det är en väldigt tät divisa? Citera
LN21 Postat 22 januari 2013 Författare Postat 22 januari 2013 En väldigt tät och välmående Divisa:) Citera
Conny Postat 23 januari 2013 Postat 23 januari 2013 sjukt snyggt,med riktigt fina koraller.... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.