Gå till innehåll

Mitt 4 meters revkar.


LN21

Rekommenderade inlägg

Hej,

Skulle gärna komma ut på studiebesök hos dig någon gång strax efter nyår och kolla ljuset på ljust dessa.

Jag har en 16.000k från samma leverantör och skulle gärna jämföra. Tar i så fall med den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

Jag har en 16.000k från samma leverantör och skulle gärna jämföra. Tar i så fall med den.

Även jag har dessa 20k, gillar ljuset skarpt men funderar på ett par 16k vid nästa köp då jag är rädd att det blir lite väl blått med flera 20k... Hur upplever du dina 16k?

Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag har dessa 20k, gillar ljuset skarpt men funderar på ett par 16k vid nästa köp då jag är rädd att det blir lite väl blått med flera 20k... Hur upplever du dina 16k?

Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2

Lite för vitt. Skulle vilja ha det lite blåare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Hans!

Doris är i stort sett fri från prick, hon hade en kvar när lyset tändes, hon verkar dessutom inte ha smittat någon annan firre.

Jag har matat väldigt mycket i en vecka nu så att så fort Kaninfisken fått lite hull och Doris har varit prickfri i fem dagar så kommer jag att dra ner å matningen lite.

Filfisken har börjat göra sitt jobb med glasrosorna, även de riktigt stora har fått sig en törn. Dom vågar inte sträcka ut sig och jag tycker att dom saknar hel hel del armar:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Hobbyn går på sparlåga, inte en minut går på att utveckla karet. Bara matning och handjustering med balling.

Denna Acropora Formosa är riktigt grann. Den har växt två-tre cm sedan den kom i karet.

Tycker att den är riktigt grann med sina krämmintblå toppar.

Ja som vanligt så blir bilden liten, ni får trycka några gånger på den:)

post-5316-14468927605344_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...