_Manne_ Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Var det bara bluff ang yxan i golvet ?? Det skulle ju vara ute vid detta laget..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 Inte i min värld, men C ville annorlunda. Hon menar att ja ska hia mig till karet verkligen står på stallbacken.O eftersom det kan bli redan nu på fredag så kan ja acceptera denna veckolånga fördröjning. Citera
_Manne_ Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Någon dag innan borde vara rimligt med tanke på den tid allt tar.. Flytta karet tar ju ett par minuter minst ju , skämt o sido , jag hade förberett så långt det gick..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 30 november 2013 Författare Postat 30 november 2013 Då är sista bilden på detta fina akvarium taget........Jag vill tacka alla för erat otroligt fina stöd och hejjarop samt att ni följt denna tråden. Tack, supertack,,,megatack:)Nu läggs detta karet ner. Longtime no se,,,, eller som vi säger här hemma,,,, lång tid ingen sjö Citera
ormet Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Hejdå karet! Jadu Larry, häromdagen vecklade jag ut en 4 meter lång julduk & tänkte bara "herregud vad stort hans kar är!" Citera
_Manne_ Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Ett fantastiskt kar.. Givetvis ska detta överträffas i nästa kar.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Mr_Ewing Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Framtiden överträffar oftast historien!! Citera
byggarebob Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 Magiskt akvarie, men alltid spännande med nytt..blir spännande å läsa.Finns de så man kan välja här, så att man får uppdatering av valda trådar?Eller man får söka efterhand..LYCKA TILL med det nya. Citera
Laggeman Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 Blir det någon uppgradering på tekniksidan inför det nya karet? Citera
_Manne_ Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Bild på det nya ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Mats_öland Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Någon planerad fragg försäljning vid bytet ? Citera
_Manne_ Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Borde inte bytet varit gjort redan ? , någon som vet ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
jimmy Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Är det inte klart ännu så har Larry defenetift inte tid att sitta här å kolla Citera
alexochingencarina Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Måste tacka för en mycket trevlig och lärorik tråd. Ett riktigt häftigaste och inspirerande akvarium. Tack! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.