Tweeny Postat 26 februari 2013 Postat 26 februari 2013 Niiice Genne!! Jag vill också ha hus i Spanien. Jag o min fästman brukar prata/drömma om det lite då o då. Jag kan ha nämnt dig i min tråd "projekt 750L" Det var nått om dig, kaffe och akvarium ...hihi!Läste de första inläggen i denna tråd...om namn på fiskar. Jag hade två svarta slöjstjärtar i mitt sötvattenkar som hette Skrik och Panik Det var det många som gillade.Hade även en körsbärsräka som hette Jean-Phillipe Citera
MartinForsström Postat 27 februari 2013 Postat 27 februari 2013 Jag tänkte att man kanske kan få använda den här tråden för att lufta sin ilska över EU:s nya fiskeregler. Jag tycker ändå att kopplingen till hobbyn är uppenbar. Annars får nån moderator vänligt men bestämt slå mig på fingrarna. Men man blir ju lätt less på att EU:s definition av nya hårda regler är att man får langa nio procent av fångsten överbord. Citera
krille 55 Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Revypremiären avklarad. Kan väl bara betecknas som succe. Publiken skrattade så dom var tårögda. En skön känsla efter allt slit. Det är nu det är payback time. Ser fram mot kommande föreställningar. Alla är hjärtligt välkomna och titta om ni är asugna Citera
Bygert Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Varje seriös akvarist behöver den:http://www.jula.se/toalettsits-434133 Citera
Hawkmoon Postat 3 mars 2013 Postat 3 mars 2013 Synd att den inte fanns i softclose utförande, då hade den varit given Citera
lottac Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Köpt två fraggar, dricker vin, kollat på mello och käkar salta fiskar. Livet leker! Citera
krille 55 Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Har investeraqt i ett ex av denna. Kunde inte låta bli då karet står utanför toaletten.Varje seriös akvarist behöver den:http://www.jula.se/toalettsits-434133 Citera
krille 55 Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Nyss hemkommen från ännu en succeartad revyföreställning med en fantastisk publik. Ska nu sätta mig med ett glas rom och se melodifestivalen i inspelad form Citera
Gamekeeper Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Håller med,man skulle ju kunna vara lite små lustig och säga att: man skall gå och mata fiskarna. Meen sååå rolig kan man ju inte vara. Skall själv investera när tillfälle ges!Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
krille 55 Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Det får man visst. Som revytextförfattare gillar vi sånt. det är ju "skitkul". Citera
Coralkiller Postat 11 mars 2013 Postat 11 mars 2013 Visa era behållare ni färdas i eller på när ni handlar! Citera
Laggeman Postat 11 mars 2013 Postat 11 mars 2013 Den "behållare" jag färdas i kallas "bil". Ser ut så här.Fiskarna däremot åker oftast i plastpåse, likt denna: Citera
byggarebob Postat 11 mars 2013 Postat 11 mars 2013 Rullar i en impreza, men fisken ligger säkert i plastpåse med tidningsomslag, blir de många påsar tar jag frigolitlådan.. Citera
Maglofster Postat 11 mars 2013 Postat 11 mars 2013 Något påställd STi 2008 säkrar leveranserna för min del. samt plastpåse och frigolit. Citera
Coralkiller Postat 11 mars 2013 Postat 11 mars 2013 [ATTACH=CONFIG]92736[/ATTACH]Minimera pås-tid!Nice! Citera
Coralkiller Postat 11 mars 2013 Postat 11 mars 2013 Den "behållare" jag färdas i kallas "bil". Ser ut så här.Fiskarna däremot åker oftast i plastpåse, likt denna:Ser att du har rediga säkerhetshandskar Citera
krille 55 Postat 11 mars 2013 Postat 11 mars 2013 Jag använder SIA glassburkar då flickan äter mycke glass. Perfekt för det finns olika storlekar beroende på vad man ska transportera. Vet inte hur det blir med burktillgången nu när hon flyttar hemifrån. Vid tjänlig väderlek transporteras burkarna i denna. Citera
Coralkiller Postat 11 mars 2013 Postat 11 mars 2013 Jag använder SIA glassburkar då flickan äter mycke glass. Perfekt för det finns olika storlekar beroende på vad man ska transportera. Vet inte hur det blir med burktillgången nu när hon flyttar hemifrån. Vid tjänlig väderlek transporteras burkarna i denna.[ATTACH=CONFIG]92745[/ATTACH]Fin! 400 snurra i den? Citera
Genne Postat 11 mars 2013 Författare Postat 11 mars 2013 Transporterar mina fiskar i svarta sopsäckar då dom är så stora, i en släpkärra efter bilen då bilen är så liten att inte sopsäckarna får plats i den Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.