krille 55 Postat 9 februari 2013 Dela Postat 9 februari 2013 Du är välkommen. Jag jobbar alltid på nätterna. stiger upp vid halv två på eftermiddan så efter det kan du höra av dig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 10 februari 2013 Författare Dela Postat 10 februari 2013 Har varit runt o läst en hel del på forumet. Eller rättare sagt i princip all ledig tid tillbringar jag här Om jag har förstått det rätt angående städpatrullen så är det dags att sätta dit den snart då det har börjat växa upp lite alger nu..Är jag rätt på det eller helt fel ute? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 13 februari 2013 Författare Dela Postat 13 februari 2013 Skulle inhandla städpatrullen idag efter jobbet.. Ett besök som resulterade i mer än jag skulle ha konstigt nog.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Skulle inhandla städpatrullen idag efter jobbet.. Ett besök som resulterade i mer än jag skulle ha konstigt nog..[ATTACH=CONFIG]91014[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91015[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91016[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91017[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91018[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91019[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91020[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91021[/ATTACH]ser nice ut gillade speciellt clownerna.... får man fråga var du köpte dom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 13 februari 2013 Författare Dela Postat 13 februari 2013 Det råkade även bli lite mer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 är spindel krabban skygg??=)/Wigge Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Nu blev Anders glad ser jag.. En rejäl start kan man säga..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 13 februari 2013 Författare Dela Postat 13 februari 2013 ser nice ut gillade speciellt clownerna.... får man fråga var du köpte domTackar. Dom är köpta i kristianstad hos anders. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 13 februari 2013 Författare Dela Postat 13 februari 2013 är spindel krabban skygg??=)/WiggeSkygg o skygg... Den stack som en avlöning in bland stenarna. Den har bara varit här i 30 minuter så det är nog lite tidigt att säga ännu..Lightfoot sally tror jag den hette.Nu blev Anders glad ser jag.. En rejäl start kan man säga..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkHaha ja han blev inte ledsen iaf... Tror du kan bli lite glad på lördag också Måste ju knipa det bästa före Mikael /Saltdummie Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Skygg o skygg... Den stack som en avlöning in bland stenarna. Den har bara varit här i 30 minuter så det är nog lite tidigt att säga ännu..Lightfoot sally tror jag den hette.Haha ja han blev inte ledsen iaf... Tror du kan bli lite glad på lördag också Måste ju knipa det bästa före Mikael /Saltdummie Då får du allt leta i snön! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 13 februari 2013 Författare Dela Postat 13 februari 2013 Då får du allt leta i snön! Typiskt...Jag som är så frusen av mej.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Börja som wigge säger.. Höja mg till 1250-1350.. Det är första stegen sen mäter du Ca igen .. O ev höjer det värdet.. Det du redan nu ska fixa till är en fosfat remover.. Ditt värde är sky high där.. . Har du ingen reaktor till fosfat medial kör men en "strumpa" redan nu från början.Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkMitt fosfat värde är uppe vid 4 =P är det Uber high då eller Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 ser nice ut gillade speciellt clownerna.... får man fråga var du köpte domTommy: det är saddleback's a.polymnus http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=15+27+3174&pcatid=3174Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Mitt fosfat värde är uppe vid 4 =P är det Uber high då eller Kolla ditt nitrat då med.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Jag har också en lightfoot.. Man ser den då o då.. Man får ha lite tur, går runt på stenen o hittar lite gott antar jag.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 13 februari 2013 Författare Dela Postat 13 februari 2013 ser nice ut gillade speciellt clownerna.... får man fråga var du köpte domBifogar en lite bättre bild på dom. Jag har också en lightfoot.. Man ser den då o då.. Man får ha lite tur, går runt på stenen o hittar lite gott antar jag.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkHehe det va em liten rolig prick. Jäklar vad han kutar runt o smakar på det mesta.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
litetsmultron Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Hade han många saddle back inne? skulle själv behöva ha tag i en. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 13 februari 2013 Författare Dela Postat 13 februari 2013 Hade han många saddle back inne? skulle själv behöva ha tag i en.Han har 1 st kvar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Han har 1 st kvar.Va! Gjorde du inte rent hus hos Anders Hade han mycket kul inne eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Jag tog också en sådan hos Anders.. Dock någon helg sedan.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 13 februari 2013 Författare Dela Postat 13 februari 2013 Va! Gjorde du inte rent hus hos Anders Hade han mycket kul inne eller?Ja jag tycker att han hade en del kul i karen...Tänkte kompletera med ett par SnowFlake senare i karet..Har sett gryma bilder på dom.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 februari 2013 Dela Postat 13 februari 2013 Tycker snarare att du ska fundera på ditt ljuse.. Hur ska den biten utvecklas till ett redigt saltvattens ljuse..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 14 februari 2013 Dela Postat 14 februari 2013 Bifogar en lite bättre bild på dom. [ATTACH=CONFIG]91031[/ATTACH]Hehe det va em liten rolig prick. Jäklar vad han kutar runt o smakar på det mesta..[ATTACH=CONFIG]91032[/ATTACH]Stor vill ha faktor på dom.... får väl ringa Anders o få han till o få in fler.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 14 februari 2013 Dela Postat 14 februari 2013 Stor vill ha faktor på dom.... får väl ringa Anders o få han till o få in fler..Anders försöker alltid ha dom hemma.. Så det bör komma nya ganska omg.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 14 februari 2013 Författare Dela Postat 14 februari 2013 Tycker snarare att du ska fundera på ditt ljuse.. Hur ska den biten utvecklas till ett redigt saltvattens ljuse..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkOm allt går som plannerat så sitter det 4 st Pacisic Sun R2 över karet i slutet på mars. Det är en stor kostnad så får suga lite på den karamellen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.