Gå till innehåll

Jebo/Jebao WP-40


litetsmultron

Rekommenderade inlägg

  • Svar 528
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Och min erfarenhet från hong kong är att de skickar paketet till fel stad och till en person som inte finns i den staden, när man tillsut får paketet så saknas delar av beställningen.

Borde väl va svenska posten som strulat till det isåfall såvida dom inte skrivit helt fel namn och stad på paketet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Jag har 2 wp40 i mitt akvarie och jag har funderingar på o byta dessa till 4st wp 25 då 40in är för stark för mitt kar. jag har mina på w3 så den går långsamt upp o långsamt ner och tycker det är den inställningen som är mest harmoni i. Kör dom på timer med så de är helt off nattetid. Dagtid har jag dom på och av växelvis då de är på var kortsida av karet och en stund är bägge på samtidigt. funkar gör det men en typ av multicontroller hade ju vart najs.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

jag har en WP-25 till mitt 125 Rio , jag tycker det bli för mycket flås botten lyfter upp

jag tänker på WP-10 , tror ni det räcker med en till 125 L

MVH

Patrick

Jag pluggade in min wp-10 idag i mitt 80 liter nano.. Testade den på max .. Enligt vad det står i instruktionsboken.. Men det är inte mycket vattenrörelse den ger.. Jag kan dock ha fel.

Någon här som kan skriva lite kort vad dom olika stegen "gör" osv? stod inte mycket i instruktionspappret jag fick med..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder W1 eller Else. Använder du W1 så vrider du försiktigt på den stora ratten tills du får max vågverkan i karet. På Else så får du helt slumpmässiga (ja nästan) upp och nedgångar. S1, S2 och S3 ställer styrkan när du kör W1

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...