hagbard Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 (ändrat) har chattat som en blådåre hehe...mycket trevliga människor som vågar släppa loss... skulle ju önska att aktiviteten är på denna sida istället...det beror ju på något kanske?...inga försäljningstrick av vår utrustning eller nått..och kanske flytta..bara umgås med hyvens folk Ändrat 2 november 2013 av hagbard Citera
krille 55 Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Vi är några stycken som brukar sitta och tjöta på chatten på kvällarna. Nu vet vi ungefär va vi tycker och behöver lite nya ämnen och åsikter. Logga in och säg hej så är det förmodligen nån som svarar. Har ni loggat in så ligg kvar för rätt som det är så kanske nån börjar snacka om nåt du är intresserad av- Man får prata om annat än akvarier också. Jag har lärt mej mycke på dom veckor jag hängt här Citera
freddi36 Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Har typ helt glömt bort chatten, var inne innan i början. Ska försöka titta in oftare Citera
Marcus- Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Konstigt ingen mod lagt sig i här... Jag föreslog detta för ca 1-2 år sedan men fick kalla handen direkt med pekpinne om att det inte var bra för guiden.efterlyste det då med att de skulle ha det på denna sidan för då lämnar man inte guiden...men som sagt det är riktigt kul med chatt. Citera
stigigemla Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Det finns väl ingen anledning för moderatorer att agera här.Men om chatten drevs på guiden skulle de vara tvungna att övervaka och ta bort eventuella inlägg som bryter mot svensk lag. Citera
Marcus- Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Det var inte det det handlade om. De sa bestämt då att de tog av stånd gällande chatt även om den inte låg på deras sida...Men tiderna förändras kanske och verkligheten har kommit i fatt.. Var bara nyfiken... Citera
stigigemla Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Kommer jag ihåg rätt var det frågan om de ville medverka på chatten men de tyckte att det var tillräckligt som medlem + moderator på guiden.Antagligen är det likadant nu om ingen av dem är inloggad på chatten nu. Citera
Guest Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 jag är glad att dom ej tjurat till ang detta då det är mycke trevligt Citera
krille 55 Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Blev utloggad från chatten och kan inte logga in igen. nån annan som har problem med det. Nu funkar det igen. är det fler som är sugna på att prata lite Citera
krille 55 Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Hej mina chattande vänner. Kommer inte in på sidan idag så jag har abstinens. Nån mer som har problem eller är det mej det är fel på Citera
krille 55 Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Funkade när jag använde colans direktlänk i början av tråden Citera
patrikk Postat 23 maj 2014 Författare Postat 23 maj 2014 Bumpar tråden för alla nya som är sygna på att snack salt och allt annat live Citera
alexochingencarina Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Funkar inte sen igår kväll. Patrikk vad har du gjort? Får detta medelande "irc.afterx.net: Could not resolve hostname." Citera
ormet Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Är man redan inne så fungerar det, men något är knas med namnuppslagningen så det går inte att ansluta sig på nytt. Citera
alexochingencarina Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Är man redan inne så fungerar det, men något är knas med namnuppslagningen så det går inte att ansluta sig på nytt.Då får du hålla monolog då Citera
ormet Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Nejdå!irc.afterx.org fungerar. Ni som använder mibbit, klicka på "Server" breve "Connect" och skriv in den adressen.Väl mött! Citera
freddi36 Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Lever chatten?Var ett väldigt länge sen jag kollade in Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera
krille 55 Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Chatten lever vi är mellan fem o tio st som är iinne dagligen och pratar med varandra. Skulle inte skada med lite nytt folk. Välkommen fredde o alla andra Citera
krille 55 Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 Nån mer än jag som har problem att logga in på chatten. Har iinte funkat på hela em Citera
blackizzz Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 När på dagen/kvällen/natten brukar chatten vara vid liv? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.