Gå till innehåll

Nytt projekt på gång, 300L


osby0479

Rekommenderade inlägg

  • Svar 427
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Nu startar jag snart en fond så vi kan spara hopa lite pengar till en fin kamera som du kan bruka. :ler:

Haha, du är för snäll ;)

Jag får se om tomten kommer med något roligt, men allvarlig så ska det upplevas i verkligheten, är ett bra tryck i färgerna och efter helgen så kommer det bilder på ca 25-30 nya koraller i snygga färger ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stiligt! Jag gillar pumparnas placering och ordningen ja, allt. Grattis!

Är du nöjd med rampen?

Tack ska du ha, ligger många sömnlösa nätters planering bakom ;)

Är väldigt nöjd men har köpt en ny pacific sun Pandora S med 2x75w led 4x39w T5 också den bara för utseendet då den täcker större delen av karet så det kommer nog att bli snyggare plus att man får prova på smt o se hur det funkar, är nog övertygad om att det blir bra ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ken, det medföljer ju små "clips" som man hänger upp kabeln i, så ifall insidan skulle trilla ner, så slår inte utsidan i golvet, utan hänger kvar i kabeln, denna drar du ju då i ovankant av karet och sen bak på baksidan, på det viset når inga fingrar kabeln även om du har pumparna på utsidan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ken, det medföljer ju små "clips" som man hänger upp kabeln i, så ifall insidan skulle trilla ner, så slår inte utsidan i golvet, utan hänger kvar i kabeln, denna drar du ju då i ovankant av karet och sen bak på baksidan, på det viset når inga fingrar kabeln även om du har pumparna på utsidan.

Tro mig det har jag tänkt på, men vi har pallar o stolar överallt, dom skjuter hon framför sig, ställer sig på dom och når nästan upp till kanten, hade den suttit på sidan så hade den garanterat inte fått sitta där länge, så detta va min lösning på problemet, är knappt så jag når den innersta men det går.

När vi flyttat till nya huset så får jag ett eget rum som jag kan göra vad jag vill med, då blir det kanske ett nytt kar, annars bygger jag en ny bänk som är lägre plus att sumpen får ett eget rum med fraggkar o allt annat som kan tänkas behövas ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade formen på 5l dunkar kunnat påverka möjligheterna ? Eller det är kört hursom ..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Är ju formen som ställer till det, får inte ner dom brevid sumpen, och måste då placera dom framför sumpen och där skulle dom nig va vägen :(

Har du något alt?

Eller så blir det 7,5l Bob saft imorgon!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...