irwin_fletch Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Hur snyggt som helst. Vad filmar du med Björn? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Ja svär sällan meeeen dra mig på en gammal kärra vad enormt fint ditt akvarium är. Man ser ju även hur du planerat och satt korallerna så att dom kan växa till sig utan för mycket kemiskt krig. Helt dj"""la toppen helt enkelt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Skafar Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Otroligt fint och fantastiskt filmat! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Riktigt riktigt fint Björn :-)Kul med filmer också.Tommy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Stämmer in i hyllningskören: Sista filmen var ju makalös snygg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 19 april 2015 Författare Dela Postat 19 april 2015 Riktigt riktigt fint Björn :-)Kul med filmer också.TommyTackar Tommy! För varje dag som går närmar jag mig ett besök till dig... Otroligt fint och fantastiskt filmat!Tack!!Ja svär sällan meeeen dra mig på en gammal kärra vad enormt fint ditt akvarium är. Man ser ju även hur du planerat och satt korallerna så att dom kan växa till sig utan för mycket kemiskt krig. Helt dj"""la toppen helt enkelt.Oj vilka ord från en legend!! Tack! Högra delen av akvariet är välplanerat vänstra är det inte...men det är på G att ändras vilket år som helst Hur snyggt som helst. Vad filmar du med Björn?Tack! Filmar med en Canon systemkameraMycket trevliga filmer:smiley20:TackTack!Sinnessjukt fint. Tack Daniel - du är snäll Du!Oj, oj, oj...vilka fantastiska filmer! Verkligen inspirerande Vackert och mycket bra jobbat Björn!mvh anteKul att kunna inspirera TackLäckert! Mycket nice Björn mvh Ola.Tack Ola du jobbar på bra med din burk med tycker jag!!Stämmer in i hyllningskören: Sista filmen var ju makalös snygg!Tackar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 20 april 2015 Författare Dela Postat 20 april 2015 Min ssc:s utveckling på ca 3 veckor26 Mars20 April Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 20 april 2015 Dela Postat 20 april 2015 Riktigt vacker Acropora det där Får hoppas att herrn fraggar den i framtiden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 21 april 2015 Dela Postat 21 april 2015 Så snyggt! har du haft några motgångar sedan start?Eller har det funkat hela tiden?Snälla sig att det varit ett H...vete innan jag fick till det hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 22 april 2015 Författare Dela Postat 22 april 2015 Tack!Jo jag har klarat mig relativt bra än så länge faktiskt men motgångar har definitivt varit med i bilden. Cyano till och från under ca 6månader tex. Fiskar och koraller som dött mm.Tror det iofs inte går att komma undan motgångar i vår fascinerande hobby. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 22 april 2015 Dela Postat 22 april 2015 +1 på den, tror inte heller att det är möjligt att hålla ett saltkar utan att någon gång få en svacka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 22 april 2015 Författare Dela Postat 22 april 2015 Ny liten film från idag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
izfisk Postat 23 april 2015 Dela Postat 23 april 2015 Häftigt! Verkligen super snyggt Björn! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 23 april 2015 Dela Postat 23 april 2015 Gillar abrotanoidesen i slutet där. Ja , det fanns allt mkt jag gilla mer än den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 23 april 2015 Författare Dela Postat 23 april 2015 Tack Ja abron är ju verkligen en fin och lite udda acropora. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wassberg Postat 25 april 2015 Dela Postat 25 april 2015 Trevlig filmsnutt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 25 april 2015 Författare Dela Postat 25 april 2015 En bild jag gillar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Noxy Postat 25 april 2015 Dela Postat 25 april 2015 Otroligt vacker bild Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 26 april 2015 Dela Postat 26 april 2015 Den acroporan påminner mkt om denna kan jag tycka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 28 april 2015 Författare Dela Postat 28 april 2015 Ja lite kanske. Färgen är nog väldigt lik - jag skulle säga mintgrön-turkos. Gissar att min är en echinata som börjat skicka iväg några "skott". Fin blå ring i koraliterna som inte riktigt kommer fram på den här bilden. Oftast ingen som helst PE heller. /Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 28 april 2015 Dela Postat 28 april 2015 Ok. Nä då är det nog inte samma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 2 maj 2015 Författare Dela Postat 2 maj 2015 Nu har mitt system fått en fraggtank påkopplad. Systemet utökas med 127L och fått T5-belysning i form av ATI 6x39W. Hoppas nu få väldigt bra färger och tillväxt även i en fraggtank. Bilder kommer senare - Tack för hjälpen Epoxy!I samband med detta har jag nu även ett helt separat karantänsystem vilket känns väldigt bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 2 maj 2015 Dela Postat 2 maj 2015 Kul Björn! Kommer gärna och hjälper dig att tömma fraggkaret senare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 2 maj 2015 Dela Postat 2 maj 2015 Grymt björn! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
epoxy Postat 5 maj 2015 Dela Postat 5 maj 2015 Ska bli spännande att se om det blir någon skillnad på färgerna mellan led-displayen och t5-fragtanken! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.