bjomat Postat 27 februari 2015 Författare Dela Postat 27 februari 2015 Hoppas det blir fraggar på den i framtiden!Hmm...har inte du redan fått av den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 En bild på min favoritkorall just nu - gissa gärna på ID för jag vet inte.Anledningen till att det är en favorit är att det i mina ögon är de finaste polyperna jag sett.a.sp aussie vilken bild/korall Björn 5 + på den mvh Ola. . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 Hmm...har inte du redan fått av den?Aha är det den med lila polyper? Har ingen med blå iaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
epoxy Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 Min ser inte alls ut sådär. Min ser mer ut som en A. fecale. Fusk!Jag googlade Acropora fecale...Bjomat: Vad fin du har fått den! Har du fått låna acrofärger av Biggles? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 Riktigt schnygg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 Jag googlade Acropora fecale...Bjomat: Vad fin du har fått den! Har du fått låna acrofärger av Biggles?Hahaha ha underbart Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 28 februari 2015 Författare Dela Postat 28 februari 2015 Jag googlade Acropora fecale...Bjomat: Vad fin du har fått den! Har du fått låna acrofärger av Biggles?HeheBara att få vara i samma mening som biggles är stort...../Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jim_J Postat 28 februari 2015 Dela Postat 28 februari 2015 Skitsnygg Björn! När kommer bilder på skönheten som låg i fraggkaret? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 28 februari 2015 Författare Dela Postat 28 februari 2015 Tack JimNär min pelare är färdigkurerad så kommer det komma lite nytt från fraggkaret upp till visningsburken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 28 februari 2015 Dela Postat 28 februari 2015 Ska bli spännande och se hur det blir :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 28 februari 2015 Författare Dela Postat 28 februari 2015 Ja det tycker jag med...stenen verkar tyvärr ha en del ruttet kvar i sig. /Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 mars 2015 Författare Dela Postat 17 mars 2015 Lekte lite med längre slutartider nu imorse. Bilderna är tagna innan belysningen tänts.Min favoritEn annan favorit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 17 mars 2015 Dela Postat 17 mars 2015 mycket snyggt Björn mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
peterj66 Postat 17 mars 2015 Dela Postat 17 mars 2015 Otroligt läckra bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 17 mars 2015 Dela Postat 17 mars 2015 Jättefina bilder Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 17 mars 2015 Dela Postat 17 mars 2015 Superfina bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 17 mars 2015 Dela Postat 17 mars 2015 Kul att det går bra för dig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 17 mars 2015 Dela Postat 17 mars 2015 Kanonsnygga korallbilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 mars 2015 Författare Dela Postat 17 mars 2015 TackTack - ja va lite skoj fota. Nästa gång blir det med stativ och ännu längre slutartid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 19 mars 2015 Dela Postat 19 mars 2015 Riktigt snyggt kar du har :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 26 mars 2015 Författare Dela Postat 26 mars 2015 Lite tid över för akvariepyssel idag. Äntligen bytt ut min dunk till kh - förut 10L nu 25L - skönt!Lite fotat blev det också. Håll till godoa.subulatassc aussiea.sp1 aussiepink lemonadecheesecakespathulatassc2a.hyacinthusa.sp2tierra del fuego Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 26 mars 2015 Dela Postat 26 mars 2015 Fina grejer. Var hittar du sådana här godbitar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 26 mars 2015 Dela Postat 26 mars 2015 Björn, grymt jobbat. Din samling är helt överlägsen något annat jag sett. Jag vet vad du lägger ner i tid för att bygga upp samlingen och förvalta den sedan och jag är sjukt glad över att du gör det. Lägg upp resten av bilderna, det finns massor med mer godsaker ju! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 26 mars 2015 Dela Postat 26 mars 2015 Så fina koraller Björn. Imponerande :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 26 mars 2015 Författare Dela Postat 26 mars 2015 Okej då ormet några till bilder a.spa.spa.digitiferaa.echinatat.maximat.maximaaussiea.sp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.