bjomat Postat 28 februari 2016 Författare Postat 28 februari 2016 12 timmar sedan, blackizzz sa: Fantastiskt Björn! Tackar 8 timmar sedan, Zapf sa: Fantastisk burk du har kompis. Kul att se hur fint man kan få det om man anstränger sig. Sent from my iPad using Tapatalk Tack Pelle! 7 timmar sedan, spiken sa: Fick möjlighet att se detta live igår....kan bara säga .....Helt magiskt !! Det är otroligt vackrare än vad bilderna visar Tack Björn ! Att vi fick titta förbi . Tack! Ja det var ett trevligt gäng som kom igår!! Hoppas resan hem gick bra. 2 timmar sedan, LN21 sa: Riktigt grannt. Gillar verkligen att se karet i helbild. Tack Larry! 1 timme sedan, Tomtom sa: Så snyggt Tackar Jag fick fraggkaret städat igår också så jag knäppte en bild därifrån med: 5 Citera
bjomat Postat 29 februari 2016 Författare Postat 29 februari 2016 Tack @Moose Bilder på några av nytillskotten i visningskaret Hoeksemai Cerealis Wolverine 1 Citera
LN21 Postat 29 februari 2016 Postat 29 februari 2016 14 timmar sedan, bjomat sa: Bakersta raden nedre hyllan, om man räknar från vänster (4 och 5), så har du två gröna fraggar/koraller med rosa/lila toppar. Vad heter de, ja köpte en sådan av dig? 14 timmar sedan, bjomat sa: Citera
bjomat Postat 29 februari 2016 Författare Postat 29 februari 2016 Jag är relativt säker på a.lianae@ln21 1 Citera
LN21 Postat 29 februari 2016 Postat 29 februari 2016 Tack,, heter den något kuligt på hobbyspråk? Citera
irwin_fletch Postat 29 februari 2016 Postat 29 februari 2016 Makalöst vackert Björn. Bara måste få se detta live någon gång. 1 Citera
bjomat Postat 1 mars 2016 Författare Postat 1 mars 2016 Tack Jonas! Ja du får hojta till om du är i närheten så kanske vi kan lösa det Citera
bjomat Postat 4 mars 2016 Författare Postat 4 mars 2016 Och nu kom resultatet från tritontestet jag skickade in i måndags - slutar dosera Jod 1 Citera
MagnusJ Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 Hehe fragkaret går ju inte av för hackor de heller! 1 Citera
ormet Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 Hohoho inte konstigt att din red planet är så röd! Citera
bjomat Postat 4 mars 2016 Författare Postat 4 mars 2016 21 minuter sedan, MagnusJ sa: Hehe fragkaret går ju inte av för hackor de heller! Hehe ne det finns rätt många gobitar att pyssla om där Bra terapi när man vill komma ifrån en stund. 21 minuter sedan, ormet sa: Hohoho inte konstigt att din red planet är så röd! Hade lågt värde av Jod förra tritontestet och har doserat lite mindre än rek och ändå sticker det iväg så pass. Tycker det är lite märkligt. Citera
Strikt Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 Full koll från fjällen Vad har du för kamera för att lösa den uppgiften? Citera
bjomat Postat 4 mars 2016 Författare Postat 4 mars 2016 D-Link 5020L En i garaget och en i vardagsrummet 2 Citera
Matthias_H Postat 5 mars 2016 Postat 5 mars 2016 galet snygga koraller du har :-) och bilderna är också kanon av med hatten :-) 1 Citera
bjomat Postat 6 mars 2016 Författare Postat 6 mars 2016 Tack@matthias_h Vad skönt det är att komma hem efter semester och se att allt mår bra Hunnit med att mäta KH med och det var "spot on" 7,7 1 Citera
bjomat Postat 8 mars 2016 Författare Postat 8 mars 2016 Lite random bilder från eftermiddagen Pacman Hoeksemai Firre och lite koraller ssc Tenuis Pink lemonade The Vinh Valida(?) Moldy Grapes Cerealis Sp. (Köpt som efflo) Alien eye Suharsonoi/Multiacuta Goniopora Mix Mätt KH precis också och det fortsätter vara stabilt 7,7 6 Citera
Moose Postat 9 mars 2016 Postat 9 mars 2016 sedär ja. skall bara veva upp hakan ifrån golvet igen. 1 Citera
ormet Postat 9 mars 2016 Postat 9 mars 2016 Det var fint björn, men ingen PE på någon Acro? Jag gissar att det är konsekvensen av att ha filfisk 1 Citera
bjomat Postat 9 mars 2016 Författare Postat 9 mars 2016 Tackar! Japp det stämmer bra det - filfisken håller polyperna inne. Än så länge gillar jag fisken mer än polyperna Får jag för mycket abstinens går jag ner till fraggkaret å kollar polyper 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.