Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Det var ett hål i musslan precis ovanför munnen som störde den när ja satte i den för en vecka sedan.

Idag ser hålet mycke mindre ut och musslan börjar se kanon ut.

post-5316-14468934083616_thumb.jpg

post-5316-14468934083313_thumb.jpg

Postat

skitsnyggt LN..topclass typ..men har funderat på en sak..fast jag har en 12:e del av din volym i lliter..så vem av dig o mig fyller en ica kasse först med koraller? :smiley16: vinner som ett skott..hehe

Postat

Hehe Hagbard, ja har nog inte mera koraller än dig :):)

Men det är plats i mitt akvarium så di små liven kan växa flera år till innan det blir fullt.

Postat
Hehe Hagbard, ja har nog inte mera koraller än dig :):)

Men det är plats i mitt akvarium så di små liven kan växa flera år till innan det blir fullt.

en poäng på min ära! köper det! trodde du tävlade med mig!ingen ide vet du hehe!

Postat

Jag gillar dessa fem Acropora, de liksom hör ihop:)

Tyvärr så blir blå färg kokt på något sätt, liksom bortfrätt på korten. Kameran ser betydligt mera blått än ögat.

post-5316-14468934096011_thumb.jpg

Postat

Tack,,, då behöver ja ju inte vara helt knäckt:)

kan inte du så vetetusan har man gör...Men du/Ni ska känna er mycket välkomna i vilket fall som helst:)

Postat

Riktigt snyggt Larry! Har riktigt bra tillväxt nu men en bit kvar för att få hårdkoraller att slå ut som dina. Kört zeovit ett år nu och tänker kämpa på tills jag får det jag vill ha, d.v.s en blandning av hård och mjukoraller och även dom lite kräsna korallerna. Men får ta en bit i taget. Ditt ser dock ut att vara väldigt välmående.

Med vänlig hälsning Boman RSM 650s

Postat

Ja det är kul att Musslan verkar trivas. Har aldrig haft någon innan så att det är lite nervöst:)

@Andreas,, Trachyophyllian är en sådan dära villhakorall som man sällan snubblar över.

En illgrön har länge stått på listan, så att nu är en illröd nästa att spana efter:)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...