_Manne_ Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Tackar Daniel snart på g du också !! Säg till när vi ska bära in karet :smiley20:mvh Ola.Juni-juli ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 28 februari 2014 Författare Dela Postat 28 februari 2014 Haha filuren Manne också vaken idag;) mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Tackar Daniel snart på g du också !! Säg till när vi ska bära in karet :smiley20:mvh Ola.Kan du i helgen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Juni-juli ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkPfft Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr Bulldogg Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Där Ola har du ett kar som du kan vara stolt över. Det var verkligen snyggt, roligt att prata lite salt också. Om du vill så kan vi byta;) tack för att jag fick komma mvh Jörgen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 En helbild kanske Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Korallen bakom fungian verkar vara en gorgonia Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 28 februari 2014 Författare Dela Postat 28 februari 2014 Ok tack så mycket allihopa ursäkta att jag inte svarat är och lastar containrar för glatta livet,klart jag hjälper dig Danie.l Byter gärna fraggar Jörgen nu hittar du ju till mig också;)Ken ska försöka ta bra helbild i morgon jobbar till minst 22:00 ikväll.Henric såg faktiskt inte gorgonian innan menar den gröna lite större bakom fungian mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 28 februari 2014 Författare Dela Postat 28 februari 2014 Kan du i helgen?Bara ring när du behöver hjälp Daniel mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 1 mars 2014 Författare Dela Postat 1 mars 2014 Hej saltvänner hoppas allt ok med er,hittade idag en euphylia med bra färg tycker jag iaf.Ken helbilden blir inte så bra för glaspartierna släpper in för mycket ljus,lammelgardiner best får nöja dig så länge med detta .Mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 2 mars 2014 Författare Dela Postat 2 mars 2014 Blev en ny liten fisk till samlingen, en riktig filur det där.Vilken skillnad på de båda euphyliorna det är,den ena står lite närmare rampen i och för sig,sköt om er nu mvh Ola . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 4 mars 2014 Författare Dela Postat 4 mars 2014 Vilken eftermiddag det blir Hia Hia jobbar barnen har inga läxor Paket till mig? forts följer mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 4 mars 2014 Dela Postat 4 mars 2014 Vad roligt . Då har du att göra idag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 4 mars 2014 Författare Dela Postat 4 mars 2014 -dansTror nog jag monterar fläkten med idag,har best lite annat åt oss också Daniel men vi ryker nog på en fika;)mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 4 mars 2014 Dela Postat 4 mars 2014 Se vad lite pvc kan göra en glad! Hoppas nu det blir bra med..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 4 mars 2014 Författare Dela Postat 4 mars 2014 Jodå det verkar funka bra jag hör inte pumpen men lite visslar luften, har kört 25 min nu får nog mecka med skummningen kör nog för blött nu men har heela kvällen på migmvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 4 mars 2014 Dela Postat 4 mars 2014 Ser bra ut.. Väldigt mjökigt i konen.. Tummen upp på det!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 4 mars 2014 Författare Dela Postat 4 mars 2014 Tack Manne ser och låter bra ut ljust nu kör pumpen på max just nu men det är väl lika bra att fortsätta med det,tar väl ett tag innan man lär sig skummaren.Fick även dit en noctua fläkt idag tack för inspirationen Daniel vi köpte ju fläktar samtidigt:smiley9:men den som väntar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 4 mars 2014 Dela Postat 4 mars 2014 Tack Manne ser och låter bra ut ljust nu kör pumpen på max just nu men det är väl lika bra att fortsätta med det,tar väl ett tag innan man lär sig skummaren.Fick även dit en noctua fläkt idag tack för inspirationen Daniel vi köpte ju fläktar samtidigt:smiley9:men den som väntar[ATTACH=CONFIG]112154[/ATTACH]Bra. Man behöver få ut den fuktiga luften på något sätt. Vi får se om fläktarna håller Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 4 mars 2014 Författare Dela Postat 4 mars 2014 Har även den fuktstyrda fläkten ut genom ytterväggen,den ska väl också hjälpa till hoppas noctuan snurrar på lika bra här som i mitt lidokar mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 4 mars 2014 Dela Postat 4 mars 2014 kör pumpen på max just nu men det är väl lika bra att fortsätta med det,tar väl ett tag innan man lär sig skummaren.Skummarpumpen ska gå på MAX 35% enligt manualen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 4 mars 2014 Författare Dela Postat 4 mars 2014 Tack hittade a4:a pappert som följde med nyss hade sänkt den innan men ska nog sänka den ännu mer , bra drag i den annars tyst och fin mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 6 mars 2014 Författare Dela Postat 6 mars 2014 (ändrat) Provade montera en plexibit som skydd för saltstänk och fingrarna,har inte glömt din best Daniel!Mvh Ola. Ändrat 6 mars 2014 av odel68 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Det blev riktigt bra. De kan nog behöva skyddas lite från saltstänk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Blåser fläkten in i skåpet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.