Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Den åt artemia innan och torrfoder också, noppar på alger också såg jag ,den är inte skygg heller:smiley20:nori har jag glömt till de andra också bra du nämde det får bli imorgon mvh Ola.

Postat

Tack för hjälpen innan idag Stig:ler:japonicusen ser prickfri ut ännu!äter bra fortfarande skönt det ,bubbeltippen är också på bra humör idag ha det bra allihopa mvh Ola.post-6689-14468933060593_thumb.jpg

post-6689-14468933060395_thumb.jpg

Postat

Jo det går väl både upp och ner samtidigt. Har lödat färdigt ledarna och ska försöka koppla ihop det sista nu i helgen. Sen ska jag faktiskt ta och beställa en japonicus bla från de Jong. Känns som att det behövs något nytt att titta på.

/Michael via mobil enhet.

Postat

Fixa till ett skydd idag mot fm solen,ngn prick på japonicusen men inte många ännu håller tummarna,var som du sa Manne Doris får vika undan men j och xhanturus bråkar lite men inte mycket mvh Ola.post-6689-14468933089385_thumb.jpg

post-6689-14468933089191_thumb.jpg

Postat

Nej denna gör inte det lägger sig oftast på sidan och markerar men i går fick den en bra smäll av xhanturumen på sidan så det blev ett bra märke där, men de läker fort de rackarna mvh Ola.

Postat

Min ser helt annorlunda ut när jag svarar på ngn tråd du såg dumpen jag skicka till dig innan idag har jag inte kunnat göra inlägg de är för korta säger forumet hela tiden jag och datorer i och för sig-ger upp-mvh Ola.

Postat

Jag fick tips om att fånga de värsta konkurrenterna och hålla dem i ett annat kar ell i sumpen och släppa i dem tillsammans med den nya fisken även tipset med spegeln fick jag jättefin fisk du best mvh Ola.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...