Tribiani Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Blåser fläkten in i skåpet?Nej ut tror jag. Det gör mina i alla fall. Citera
odel68 Postat 6 mars 2014 Författare Postat 6 mars 2014 (ändrat) Blåser fläkten in i skåpet?Nej min blåser också utåt men har faktiskt pratat med en del ventilations killar, de var inne på att blåsa in luft och trycka ut den gamla luften så att säga mvh Ola. Ändrat 6 mars 2014 av odel68 Citera
odel68 Postat 6 mars 2014 Författare Postat 6 mars 2014 Daniel fick rätt grejor till dig idag kan du hämta dem när du kör hem imorgon bitti så lägger jag dem på samma ställe som igår:smiley20:mvh Ola. Citera
Tribiani Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Det låter bra. Tack så mycket . Jag svänger inom imorgon bitti Citera
odel68 Postat 7 mars 2014 Författare Postat 7 mars 2014 Hörde någonstans att man kunde byta ut linserna på maxspect razorrampen är det någon som vet om det går att byta linserna på 120/16000 k rampen mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Hörde någonstans att man kunde byta ut linserna på maxspect razorrampen är det någon som vet om det går att byta linserna på 120/16000 k rampen mvh Ola.Varför skulle du göra det.. ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
MagnusJ Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Jadå det går fint. Bytade linser på min 160w'are häromdagen och det blev kanon!Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk Citera
odel68 Postat 7 mars 2014 Författare Postat 7 mars 2014 Varför skulle du göra det.. ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkKollade lite på ljuset ute i kanterna var lite svagt tyckte jag det såg ut som,provade höja rampen lite tror det hjälpte lite grann också mvh Ola. Citera
odel68 Postat 8 mars 2014 Författare Postat 8 mars 2014 Undrar en sak minTrachyphyllia*bleknar lite i nyansen annars ser den bra ut,värden är bra tycker jag har inte den jättehögt upp i karet står på botten i karet kan det vara så att den behöver upp lite eller är det ngn som har tips så den blir mörkare igen bilden inte den bästamvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Bara prova en vecka eller så att sätta den i ett ljusare ställe, men fortfarande i sanden..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 9 mars 2014 Författare Postat 9 mars 2014 Ska testa det Manne, har sett att det finns massor av olika reefcoulours trodde att det var ngt sådant också som behövs testar detta först mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Ska testa det Manne, har sett att det finns massor av olika reefcoulours trodde att det var ngt sådant också som behövs testar detta först mvh Ola.Har den polyperna ute någon tid på dygnet ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
odel68 Postat 9 mars 2014 Författare Postat 9 mars 2014 Ja i omgångar på dagen och ,mot kvällningen också ,sprutade mat och näring över den i går kväll också mvh Ola. Citera
odel68 Postat 9 mars 2014 Författare Postat 9 mars 2014 Flyttade Trachyphyllian en bit inåt mitten av karet där ska den få mer lyse, är uppblåst hela dagen nästan testar ett tag där och hoppas färgerna kommer tillbaka mvh Ola. Citera
odel68 Postat 16 mars 2014 Författare Postat 16 mars 2014 Såg imorse att ngt mer än cyano och alger trivs,vet inte vad som blir fel är det ngn som har ngt tips mottages det tacksamt i så fall.Maxi minin verkar trivas blir inte rätt färg då detta var imorse men den har delat sig ivarje fallmvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 16 mars 2014 Postat 16 mars 2014 Grattis till delningen..Ang cyano.. Hur är det med sol ljuset nu när våren påbörjat sitt antågande ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 16 mars 2014 Författare Postat 16 mars 2014 Jo solen är ju på karet en del har fått upp lamellgardiner runt om, väntar på plissegardin i dörren tror det kommer mycket sol i där igenom försöker suga upp så mycket cyano det går helt hopplöst känns det som :sur:mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 16 mars 2014 Postat 16 mars 2014 Jag får samma problem på min kub.. Inte lätt match.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 16 mars 2014 Författare Postat 16 mars 2014 -boxingBara att på det då minimera solljus och suga upp skitet när man kan hjälper det med ännu mer cirkulation ?mvh Ola Citera
odel68 Postat 22 mars 2014 Författare Postat 22 mars 2014 Är det någon som vet om det finns en sjöhare till salu i de skånska zooaffärerna mvh Ola. Citera
odel68 Postat 22 mars 2014 Författare Postat 22 mars 2014 Något gott förde kampen mot algerna med sig haddinin dök upp som jag trodde var förlorad mvh Ola. Citera
odel68 Postat 22 mars 2014 Författare Postat 22 mars 2014 Ja det var det:smiley20: hoppas ni hade skoj i Göteborg också,du vet inte om de har en sjöhare i affärerna åt sydväst hållet mvh Ola. Citera
Tribiani Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Ja det var det:smiley20: hoppas ni hade skoj i Göteborg också,du vet inte om de har en sjöhare i affärerna åt sydväst hållet mvh Ola.Det var mycket trevligt. Nej jag vet tyvärr ingen som har en sjöhare. Det finns kanske någon som kan låna ut en? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.