Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 1,2k
  • Visningar 127,5k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populäraste inläggen

• Glömt en  fragg på Milkan ett tag i dåligt ljus men med bra flöde, har blivit bra fot på den ändå. Köpte en filfisk och släppte i sumpen idag då det exploderat med glasrosor där nere senaste tiden, ha

• Slänger upp ngr bilder till vattenbyte gjort idag fuskat lite på sistone med det ligger lite lågt fosfat/nitrat får mata med fryst i ngt dagar ha en bra Torsdag alla mvh Ola 

• Filfisken käkar på bra i sumpen,lägger upp ngr bilder och önskar alla en trevlig semester mvh Ola 

Populära bilder

Postat
  • Författare
Blåser fläkten in i skåpet?

Nej min blåser också utåt men har faktiskt pratat med en del ventilations killar, de var inne på att blåsa in luft och trycka ut den gamla luften så att säga mvh Ola.

Ändrat av odel68

Postat
  • Författare

Daniel fick rätt grejor till dig idag kan du hämta dem när du kör hem imorgon bitti så lägger jag dem på samma ställe som igår:smiley20:mvh Ola.

Postat
  • Författare

Hörde någonstans att man kunde byta ut linserna på maxspect razorrampen är det någon som vet om det går att byta linserna på 120/16000 k rampen mvh Ola.

Postat
Hörde någonstans att man kunde byta ut linserna på maxspect razorrampen är det någon som vet om det går att byta linserna på 120/16000 k rampen mvh Ola.

Varför skulle du göra det.. ?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

Jadå det går fint. Bytade linser på min 160w'are häromdagen och det blev kanon!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk

Postat
  • Författare
Varför skulle du göra det.. ?

Kollade lite på ljuset ute i kanterna var lite svagt tyckte jag det såg ut som,provade höja rampen lite tror det hjälpte lite grann också mvh Ola.

Postat
  • Författare

Undrar en sak minTrachyphyllia*bleknar lite i nyansen annars ser den bra ut,värden är bra tycker jag har inte den jättehögt upp i karet står på botten i karet kan det vara så att den behöver upp lite eller är det ngn som har tips så den blir mörkare igen bilden inte den bästapost-6689-14468932871102_thumb.jpgmvh Ola.

Postat

Bara prova en vecka eller så att sätta den i ett ljusare ställe, men fortfarande i sanden..

Postat
  • Författare

Ska testa det Manne, har sett att det finns massor av olika reefcoulours trodde att det var ngt sådant också som behövs testar detta först mvh Ola.

Postat
Ska testa det Manne, har sett att det finns massor av olika reefcoulours trodde att det var ngt sådant också som behövs testar detta först mvh Ola.

Har den polyperna ute någon tid på dygnet ?

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Postat
  • Författare

Ja i omgångar på dagen och ,mot kvällningen också ,sprutade mat och näring över den i går kväll också mvh Ola.

Postat
  • Författare

Flyttade Trachyphyllian en bit inåt mitten av karet där ska den få mer lyse, är uppblåst hela dagen nästan testar ett tag där och hoppas färgerna kommer tillbaka mvh Ola.post-6689-14468932883402_thumb.jpg

Postat
  • Författare

Såg imorse att ngt mer än cyano och alger trivs,vet inte vad som blir fel är det ngn som har ngt tips mottages det tacksamt i så fall.Maxi minin verkar trivas blir inte rätt färg då detta var imorse men den har delat sig ivarje fallmvh Ola.post-6689-14468932977781_thumb.jpg

Postat

Grattis till delningen..

Ang cyano.. Hur är det med sol ljuset nu när våren påbörjat sitt antågande ?

Postat
  • Författare

Jo solen är ju på karet en del har fått upp lamellgardiner runt om, väntar på plissegardin i dörren tror det kommer mycket sol i där igenom försöker suga upp så mycket cyano det går helt hopplöst känns det som :sur:mvh Ola.

Postat
  • Författare

-boxingBara att på det då minimera solljus och suga upp skitet när man kan hjälper det med ännu mer cirkulation ?mvh Ola

Postat
  • Författare

Är det någon som vet om det finns en sjöhare till salu i de skånska zooaffärerna mvh Ola.

Postat
  • Författare

Något gott förde kampen mot algerna med sig haddinin dök upp som jag trodde var förloradpost-6689-14468933010442_thumb.jpg:ler: mvh Ola.

Postat
  • Författare

Ja det var det:smiley20: hoppas ni hade skoj i Göteborg också,du vet inte om de har en sjöhare i affärerna åt sydväst hållet mvh Ola.

Postat
Ja det var det:smiley20: hoppas ni hade skoj i Göteborg också,du vet inte om de har en sjöhare i affärerna åt sydväst hållet mvh Ola.

Det var mycket trevligt. Nej jag vet tyvärr ingen som har en sjöhare. Det finns kanske någon som kan låna ut en?

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.