_Manne_ Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Fick du med en cd ?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Ja jag fick med cd plus att dom gjort om en av sladdarna så man inte behövde använda någon adapter . Men cd fungerar endå inte står "ett allvarligt fel inträffade under installationens Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Men shit va drygt samma skit när jag laddar ner installations filen från deras hemsida istället Citera
_Manne_ Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Lustigt.. Jag fick inte med en cd.. Så fick tanka ner programmet.. Enligt PS så fanns det cd i alla. Påstod att min "lokala" handlare hade varit framme o norpat den.. Packa upp programmet i en separat katalog så bör det gå..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
msen Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Ni som kör nya kore5. Fäster man nivåsensorn med sugproppar? Kan man använda magneter om man vill?Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Ni som kör nya kore5. Fäster man nivåsensorn med sugproppar? Kan man använda magneter om man vill?Sent from my iPad using Tapatalk HDPacific erbjuder bara sugproppar . Den optiska sensorn tror jag bara e till pro varianten Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Lustigt.. Jag fick inte med en cd.. Så fick tanka ner programmet.. Enligt PS så fanns det cd i alla. Påstod att min "lokala" handlare hade varit framme o norpat den.. Packa upp programmet i en separat katalog så bör det gå..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkProvat allt nu får upp samma error hela tiden Citera
_Manne_ Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Ni som kör nya kore5. Fäster man nivåsensorn med sugproppar? Kan man använda magneter om man vill?Sent from my iPad using Tapatalk HDJapp.. Sugproppar.. Det är 2 sugproppar till sensorn.. Dom är i storleksklass som en femkrona.. Man skulle mycket väl kunna limma sensorn på en tunze magnet tex..Som dom gjort nu så kan man dra sensorn i sidled går att lossa den o "städa av den" vid behov utan att plocka bort sugproppsfästet.. Dvs sensor är delbar från fästet..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Japp.. Sugproppar.. Det är 2 sugproppar till sensorn.. Dom är i storleksklass som en femkrona.. Man skulle mycket väl kunna limma sensorn på en tunze magnet tex..Som dom gjort nu så kan man dra sensorn i sidled gör att lossa den o "städa av den" vid behov utan att plocka bort sugproppsfästet.. Dvs sensor är delbar från fästet..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkFick du med slang till ATO pumpen? Eller det är så att dom vill att man trycker in slang i hållet på pumpen? Och inte utanför som man i vanliga fall gör ? Citera
_Manne_ Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Jag har även PRO sensorn.. Samma typ av fäste till den också med dubbla sugproppar..Egen åsikt är att visst , väldigt smidigt med att kunna dela fästet så man kunde ta upp själva flottören för städning o sen få den på exakt samma plats igen.. Men hade hellre kört med ett magnetfäste för egen/större säkerhet.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
msen Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Aha, låter ändå som att det är ett rätt säkert fäste med två så stora sugproppar.Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
_Manne_ Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Fick du med slang till ATO pumpen? Eller det är så att dom vill att man trycker in slang i hållet på pumpen? Och inte utanför som man i vanliga fall gör ?Innanför... Den lilla rackaren till pump är vassare än man tror..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Man kunde fått med någon anvisning på vad som är till vad haha Citera
_Manne_ Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Det positiva med den lilla pumpen är att du kan ställa in den i programmet.. Så man kan försäkra sig om att skulle sensorn haverera så sätter man ett Max på tiden samt antal starter för den.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
msen Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Det positiva med den lilla pumpen är att du kan ställa in den i programmet.. Så man kan försäkra sig om att skulle sensorn haverera så sätter man ett Max på tiden samt antal starter för den.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkSmart uppfinning!Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Colan Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Installera .NET 4.x så är det löst http://www.microsoft.com/sv-se/download/details.aspx?id=17851 Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 testat att trycka på länken den ger dig Högst troligt hade jag nog gjort det 20 gånger innan jag postade bilden här. Citera
Yodelking Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Men shit va drygt samma skit när jag laddar ner installations filen från deras hemsida istället Packa upp RAR-filen till en mapp. Högerklicka på setup-filen och välj kör som administratör.Annars kör ALLA Windowsupdates och testa igen. (Det finns ju vissa saker som är valfria på Windowsupdate, så ta dem också... Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Fungerade inte endå testade göra båda sakerna . Men i mappen så är där ju olika det är just setup jag inte får att fungera verken från cd eller från deras hemsida . Men sen är där ju också en som heter Pacific sun doser kore 5th AWC trycker jag på den så kommer jag in i själva programmet . Räcker inte det ? Eller vad är där på setup som man borde ha ? Citera
Majki01 Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Haha jag ger upp. Nu gick setupen endå tills den ville starta om datorn så det gjorde jag . När installationen hoppade igång igen så error .. Vilket jävla skit . Citera
Yodelking Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Det brukar gå att köra utan installation också. Om du kör den från internet bör du uppdatera firmware också, så att de stämmer överens med varandra. Har kommit en hel del nya funktioner.Ibland kan installationen funka bättre om man avaktiverar virusskydd. Citera
_Manne_ Postat 8 maj 2014 Postat 8 maj 2014 Majk.. Glöm inte att skapa en com anslutning o adressera en port till det..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.