alexochingencarina Postat 25 juli 2014 Författare Postat 25 juli 2014 Ingen medgång här inte. Fixade med akvariet långt in på natten igår och glömde sätta på pumparna till gammla karet! Vaknar på morgonen och ser att ALLA fiskarna är döda! Klantigt med jävligt trist! Min palett hade verkligen änglavak eftersom den var den enda som blev flyttad igår. Skön örfil kan man säga. Citera
alexochingencarina Postat 25 juli 2014 Författare Postat 25 juli 2014 Ser bra ut! Hur mycket sand har du?Skulle gissa på någon cm. Citera
Strikt Postat 25 juli 2014 Postat 25 juli 2014 Skulle gissa på någon cm.Ok, misstolkade bilden och trodde att du skulle köra DSB. Citera
alexochingencarina Postat 25 juli 2014 Författare Postat 25 juli 2014 Ok, misstolkade bilden och trodde att du skulle köra DSB.Nä, ingen dsb. Men jag kan hålla med om att det ser mer ut än det är. Det är 10kg på 60x60 cm botten. Citera
alexochingencarina Postat 25 juli 2014 Författare Postat 25 juli 2014 Nu när jag kom hem och ljuset var på ser jag att alla resterande acroporor (ca 10st) dött. Tur att jag hann flytta över några igår. Uch villken jävla tragedi. Känns ju som familjemedlemmar (fiskarna alltså)! Kän lite såhär nu:Så! Va bara tvungen och gnälla lite! Nu tar jag nya tag.Trevlig helg:) Citera
odel68 Postat 25 juli 2014 Postat 25 juli 2014 Jättetråkigt lider med dig hoppas det går bättre i det nya mvh Ola Ps får pigga upp dig med en snygg bild;) Citera
alexochingencarina Postat 25 juli 2014 Författare Postat 25 juli 2014 Jättetråkigt lider med dig hoppas det går bättre i det nya mvh Ola Ps får pigga upp dig med en snygg bild;)[ATTACH=CONFIG]116853[/ATTACH]Det där är ett dåligt salt i mitt djupa sår! Men, men, du är nu min (o)vän;) Citera
odel68 Postat 25 juli 2014 Postat 25 juli 2014 Var kanske lite elak där;) men med sådana vänner som mig behöver man inga ovänner bara att ge igen tror jag tål det,har för mig att jag sett dig och en till med klubbsymboler posera här på guiden ;)därför kunde jag inte låta bli,så himmla tråkigt med sådana förluster sköt om dig nu Med vänlig hälsning Ola. Citera
alexochingencarina Postat 25 juli 2014 Författare Postat 25 juli 2014 Var kanske lite elak där;) men med sådana vänner som mig behöver man inga ovänner bara att ge igen tror jag tål det,så himmla tråkigt med sådana förluster sköt om dig nu Med vänlig hälsning OlaNu är jag såhär arg!Men när jag tar mej neråt så får du fan bjuda på en birra:smiley20: Citera
odel68 Postat 25 juli 2014 Postat 25 juli 2014 Haha hör av dig när du inte är så arg;)så ska vi nog lösa det mvh Ola. Citera
alexochingencarina Postat 27 juli 2014 Författare Postat 27 juli 2014 (ändrat) Sådär, nu är det mesta klart och inkopplat.Nu är det bara massa acroporor som saknas! Ändrat 27 juli 2014 av alexochingencarina Citera
adddo Postat 27 juli 2014 Postat 27 juli 2014 Ser kanon ut! Najs o lyckas klämma in ett refugie (om det är det? Eller är det bara ett "clownhotell"?) på den lilla ytan, var har du osmosvattnet? Citera
alexochingencarina Postat 27 juli 2014 Författare Postat 27 juli 2014 Ser kanon ut! Najs o lyckas klämma in ett refugie (om det är det? Eller är det bara ett "clownhotell"?) på den lilla ytan, var har du osmosvattnet?Det är väll tänkt som fraggtank. Men för stunden är det clownhotell=)Osmosvatten har jag i en plastdunk på sidan i hörnet så den syns inte.Ser bra ut! Du kan få lite acropora av mig Citera
alexochingencarina Postat 28 juli 2014 Författare Postat 28 juli 2014 Några acropora finns det allt:nöjd:Hoppas att dom ska bli lite starkare i färgerna. Rät ljusa tyvärr. Men det kommer nog... Citera
odel68 Postat 28 juli 2014 Postat 28 juli 2014 Tur att de var kvar riktigt snygga lite färg och storlek till som du säger så..ps bra bilder också mvh Ola.. Citera
alexochingencarina Postat 29 juli 2014 Författare Postat 29 juli 2014 Lite hungriga lps:er i kvällsljus. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.