Gå till innehåll

Ett Blött Hörn I Solna


Rekommenderade inlägg

Ingen medgång här inte. Fixade med akvariet långt in på natten igår och glömde sätta på pumparna till gammla karet! Vaknar på morgonen och ser att ALLA fiskarna är döda! Klantigt med jävligt trist! Min palett hade verkligen änglavak eftersom den var den enda som blev flyttad igår.

Skön örfil kan man säga.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när jag kom hem och ljuset var på ser jag att alla resterande acroporor (ca 10st) dött. Tur att jag hann flytta över några igår. Uch villken jävla tragedi. Känns ju som familjemedlemmar (fiskarna alltså)!

Kän lite såhär nu:

post-5223-14468933817842_thumb.jpg

Så! Va bara tvungen och gnälla lite! Nu tar jag nya tag.

Trevlig helg:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var kanske lite elak där;) men med sådana vänner som mig behöver man inga ovänner bara att ge igen tror jag tål det,har för mig att jag sett dig och en till med klubbsymboler posera här på guiden ;)därför kunde jag inte låta bli,så himmla tråkigt med sådana förluster sköt om dig nu Med vänlig hälsning Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var kanske lite elak där;) men med sådana vänner som mig behöver man inga ovänner bara att ge igen tror jag tål det,så himmla tråkigt med sådana förluster sköt om dig nu Med vänlig hälsning Ola

Nu är jag såhär arg!

14556822828_8fd3ecbe0d_o.gif

Men när jag tar mej neråt så får du fan bjuda på en birra:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser kanon ut! Najs o lyckas klämma in ett refugie (om det är det? Eller är det bara ett "clownhotell"?) på den lilla ytan, var har du osmosvattnet?

Det är väll tänkt som fraggtank. Men för stunden är det clownhotell=)

Osmosvatten har jag i en plastdunk på sidan i hörnet så den syns inte.

Ser bra ut! Du kan få lite acropora av mig :P

:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...