Postat 21 november 201410 år Uppfödare.Silverfisk?Kunde inte låta bli //Marko 'DaTrucka' (via mobil).
Postat 21 november 201410 år Silverfisk?Kunde inte låta bli //Marko 'DaTrucka' (via mobil).Mera åt det fyrbenta som skäller. och hämtar pinnar och bollar.
Postat 22 november 201410 år Silverfisk?Kunde inte låta bli //Marko 'DaTrucka' (via mobil).Det måste vara det roligaste jag hört!
Postat 9 december 201410 år Teknikchef på en ventfirma (har korsat vägar med Laggeman bland annat här ifrån)!
Postat 9 december 201410 år Teknikchef på en ventfirma (har korsat vägar med Laggeman bland annat här ifrån)!Jag som alltid trott att du va dansbandsångare.Patrik
Postat 9 december 201410 år Jag som alltid trott att du va dansbandsångare.Patrikhehe..du då salar? är du sheriff/polis?
Postat 10 december 201410 år Elingenjör, Trivs mycket bra, sitter o pillar på musen 8timmar/dag Gottegris, scrolla på arbetstid...
Postat 10 december 201410 år Teknisk support m.m på lyftkranar (Märket HMF (Fixar allt mellan himmel och jord på våra kranar))
Postat 11 december 201410 år chaufförsjävel #HÄRSTANNARSVERIGE på facebook. Var med och stötta för lika vilkor.
Postat 11 december 201410 år Jag som alltid trott att du va dansbandsångare.Patrikhahaha du vill inte höra mig sjunga
Postat 11 december 201410 år chaufförsjävel #HÄRSTANNARSVERIGE på facebook. Var med och stötta för lika vilkor.Är du på Stora Enso Nymölla ngn gång hör av dig då mvh Ola
Postat 12 december 201410 år chaufförsjävel #HÄRSTANNARSVERIGE på facebook. Var med och stötta för lika vilkor.Word bro.
Postat 12 december 201410 år Och jag Avtalspenssionär sedan 4 a år har ett förflutet på ett Telebolag som jag eller dom lyckades hålla en kvar i 37 årpysslade med allt från instaltion driftsättning av telefonväxlar till närverkövervakning bland annat polisens dör till dör nät.
Postat 13 december 201410 år Det ska jag absolut göra, inte för att chansen är så stor då jag kör mest lokalt
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.